Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу

Степанов, Ю.М. and Кононов, І.М. and Будзак, І.Я. and Косинська, С.В. and Саленко, А.В. (2015) Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу. Медичні перспективи, № 4. pp. 45-57. ISSN 2307-0404

[img] Text
ст-педагогика ИН.doc

Download (72kB)

Abstract

Стаття присвячена питанням психології взаємовідносин між викладачем та лікарями, що проходять післядипломне навчання. Розглянуті чотири типи взаємовідносин між викладачем і слухачем. Наголошено на важливості досягнення авторитету викладача в очах слухачів. Також в статті показані стилі педагогічного спілкування між викладачем і слухачем. Окремо описані дидактичні принципи навчального процесу. The article is devoted to the psychology of relationships between teacher and doctors undergoing postgraduate training. We consider four types of relationships between the teacher and the listener. Noted the importance of achieving the authority of the teacher in the eyes of the listeners. The article also shows the styles of pedagogical communication between the teacher and the listener. Separately described didactic principles of the educational process.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: типи взаємовідносин, стилі педагогічного спілкування, дидактичні принципи навчального процесу
Subjects: Medicine. Education
Gastroenterology
Therapy. Therapeutic interventions
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Gastroenterology and therapy FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 28 Sep 2016 08:17
Last Modified: 28 Sep 2016 08:17
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/986

Actions (login required)

View Item View Item