Солодюк, Н.В. (2015) Формування дослідницької компетентності студентів-медиків. Електронне наукове фахове видання «Науковий вісник Донбасу», № 3 (31). ISSN 2310-2187
|
Text
10.pdf Download (402kB) | Preview |
Abstract
У статті науково обґрунтована сутність поняття „дослідницька компетентність”, проаналізовано шляхи її формування у майбутніх лікарів, визначено зміст та особливості науково-дослідницької діяльності студентів вищого навчального закладу. Розглядаються питання підходу до визначення дефініцій „компетенція” і „компетентність” у сучасній лінгводидактиці. Для розуміння суті дослідницької компетентності визначено сутність поняття дослідницької діяльності як невід’ємної складової навчально-пізнавальної активності студента. Пропонуються етапи, які забезпечать системність, цілісність та потребу майбутніх фахівців у розширенні творчих здібностей, розвитку самостійного мислення та здатності до логічного пошуку й апробації власних наукових положень. Також звернено увагу на характеристику основних компонентів дослідницької компетенції: інтелектуально-творчий, діяльнісно-операційний, мотиваційно-особистісний і когнітивний.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Компетенція, компетентність, дослідницька компетентність, дослідницька діяльність. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 13 Mar 2017 08:08 |
Last Modified: | 13 Mar 2017 08:08 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1506 |
Actions (login required)
View Item |