Самостійна робота студентів у контексті інноваційного навчання

Гашинова, К.Ю. and Дмитриченко, В.В. (2017) Самостійна робота студентів у контексті інноваційного навчання. Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.), Т. 1. pp. 92-93.

[img]
Preview
Text
ГашиноваКЮ_ДмитриченкоВВ 1 том.pdf

Download (377kB) | Preview

Abstract

В якості перспективної проблеми в освіті виділяють самостійну роботу студентів у контексті інноваційного навчання. Інноваційний тип освітніх взаємодій припускає засвоєння учбового матеріалу студентом в процесі активного оперування учбовою інформацією в спеціально організованій ситуації. Попри те, що традиційний підручник академічного типу є основним повчальним засобом, разом з ним доцільно створювати сучасні експериментальні за формою навчальні матеріали, що відповідають новітнім можливостям інформаційних технологій, оскільки збільшення об’єму інформації вимагає постійного оновлення змісту учбових матеріалів. Зокрема, деякі допоміжні додаткові аспекти учбового курсу цілком можуть бути представлені в електронному вигляді, бути роздавальними і тиражованими матеріалами, що може розглядатися як організаційно-методична інновація. Саме такими принципами керується колектив кафедри професійних хвороб та клінічної імунології, постійно прагнучи до вдосконалення забезпечення учбового процесу. Це знаходить відображення в створенні нових матеріалів для самопідготовки до практичних занять. За допомогою сучасних способів надання інформації і вільного доступу до неї, студенти дістають ширші можливості ефективного і якісного засвоєння знань, що веде до усебічної підготовки висококваліфікованого фахівця в області охорони здоров’я. A student self-training is an innovative problem in the education process. This modern educational type of interaction includes mastering educational materials by student during active operation in a specially organized situation. Although the traditional academic type tutorial is the major means of studying, the modern experimental forms of learning materials must be used. They should correspond to the latest capabilities of information technologies, as the increased volume of information requires constant updating of the educational materials content. In particular, some supporting additional aspects of the learning course may be represented electronically for the replication and distribution and this way of education could be considered as an organizational and methodological innovation. Department of occupational diseases and clinical immunology is guided by the same principles, constantly seeking for the improving of educational process. This approach has been reflected in the creation of new self-preparing materials for the practical classes. Using modern methods of information and free access to them, students take out more power efficient and quality learning, which leading to highly qualified specialists comprehensive training in the field of public health.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of occupational diseases, clinical immunology and clinical pharmacology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 21 Dec 2017 13:47
Last Modified: 21 Dec 2017 13:47
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2185

Actions (login required)

View Item View Item