Баранник, С.І. and Стусь, В.П. and Трофімов, М.В. and Єхалов, В.В. and Бараннік, К.С. (2017) Деонтологічні та індивідуально-психологічні аспекти підготовки майбутніх лікарів хірургічних спеціальностей. Медичний форум, № 11 (11). pp. 5-8.
|
Text
11_2017-5-8.pdf Download (249kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена аналізу особливості підготовки майбутніх лікарів хірургічних спеціальностей. Відзначена роль та особливості створення активних мотивацій для подальшого вибору та засвоєння хірургічних професій. Відзначена позитивна роль нових комп’ютерних технологій освітнього процесу в організації самостійної роботи студента. Статья посвящена анализу особенности подготовки будущих врачей хирургических специальностей. Отмечены роль и особенности создания активных мотиваций для дальнейшего выбора и освоения хирургических профессий. Отмечена положительная роль новых компьютерных технологий образовательного процесса в организации самостоятельной работы студента. The work is devotedthe analysis of feature of preparation of the future doctors of surgical specialities. There were noted the directions of creation of active motives to become proficient in surgical professions. It was noted the positive role of new computer technologies of educational process in organisation of the student’s independent work in free time from study.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | медична деонтологія, активна мотивація, самостійна робота студентів; медицинская деонтология, активная мотивация, самостоятельная работа студентов; medical deontology, active motivation, independent work of students. |
Subjects: | Ethics and deontology |
Divisions: | Departments > Department of Urology Departments > Department of General surgery Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 13 Sep 2018 11:45 |
Last Modified: | 13 Sep 2018 11:45 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3132 |
Actions (login required)
View Item |