Адаптовані педагогічні принципи в процесі навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей

Єхалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. (2015) Адаптовані педагогічні принципи в процесі навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей. Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 12. pp. 137-139.

[img]
Preview
Text
12_2015-Півд-укр-журн-137-139.pdf

Download (635kB) | Preview

Abstract

Навчання лікарів-інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» в плані підготовки до ліцензійного іспиту «Крок-3» пов’язано з певними труднощами. Спробою розрішення цієї проблеми співробітниками кафедр ФПО Дніпропетровської медичної академії МОЗ України було визначення низки методичних принципів як то: мотивації, безперервності, систематизації, аналогії, пересічності, конкретизації, самовдосконалення, тощо. Метою даного повідомлення стала потреба адаптувати педагогічні принципи до навчального процесу. Післядипломна медична освіта, як сучасна наука базується на основі таких принципів:1)пріоритетності самостійного навчання; 2)спільної діяльності; 3) використання наявного досвіду; 4)індивідуального підходу; 5)елективності навчання; 6)рефлективності; 7)системності вчення;.8)заохочення до індивідуальної творчості. На нашу думку, впровадження наведених навчальних принципів в повсякденну викладацьку діяльність буде сприяти оптимізації та успішності навчального процесу.

Item Type: Article
Subjects: Otorinolaringology
Divisions: Departments > Department of Otorhinolaryngology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 10 Oct 2018 11:32
Last Modified: 10 Oct 2018 11:32
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3357

Actions (login required)

View Item View Item