Медико-педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх лікарів

Магрламова, К.Г. and Кравченко, О.І. (2019) Медико-педагогічні технології у професійній підготовці майбутніх лікарів. Київський науково-педагогічний вісник, № 17. pp. 31-37. ISSN 2307-8060

[img]
Preview
Text
17_2019-31-37.pdf

Download (224kB) | Preview
Official URL: http://www.knopp.org.ua/

Abstract

Сучасний медичний фахівець повинен не тільки адаптуватися до стрімких соціальних змін, але і вміти практично оцінити те, що відбувається і намітити шляхи подальших перетворень у сфері діяльності і у своєму житті. Тобто одна з головних цілей сучасної вищої медичної освіти полягає в тому, щоб за допомогою різних форм навчання й виховання підготувати студента до плідної творчої участі у житті суспільства і діяльності в сфері охорони здоров’я. Современный медицинский специалист должен не только адаптироваться к стремительным социальных изменений, но и уметь практически оценить происходящее и наметить пути дальнейших преобразований в сфере деятельности и в своей жизни. То есть одна из главных целей современной высшего медицинского образования заключается в том, чтобы с помощью различных форм обучения и воспитания подготовить студента к плодотворной творческой участия в жизни общества и деятельности в сфере здравоохранения. A modern medical specialist should not only adapt to the rapid social changes, but also be able to practically evaluate what is happening and outline ways of further transformations in the field of activity and in their life. That is why one of the main goals of modern higher medical education is to prepare students for creative participation in our society through various forms of education and training. Key words:

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вищої медичної освіти, інтерактивні технології медичний фахівець, форм навчання; высшего медицинского образования, интерактивные технологии медицинский специалист, форм обучения; higher medical education, interactive technologies, medical specialist, forms of training.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 Oct 2019 11:27
Last Modified: 08 Oct 2019 11:27
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4340

Actions (login required)

View Item View Item