Використання історизмів та міжпредметних зв'язків при навчанні фізики та біофізики

Стадніченко, С.М. (2018) Використання історизмів та міжпредметних зв'язків при навчанні фізики та біофізики. Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", В. 168. pp. 216-220. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)

[img]
Preview
Text
Стадніченко_2.pdf

Download (572kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі розвитку пізнавального інтересу студентів до медичної біофізики. Автором обґрунтовано необхідність використання історичного матеріалу під час викладання курсу ”Медична і біологічна фізика” у вищих навчальних медичних закладах. Описано досвід активізації пізнавальної діяльності студентів за допомогою висвітлення історичних відомостей. Висвітлено переконання автора, що викладання історичного матеріалу на заняттях з медичної біофізики дозволяє: показати зв’язок між розвитком медицини і фізики, пробуджувати інтерес до науки на прикладах біографії вчених, збагачувати уявлення студентів про діалектику розвитку фізичної і медичної біофізичної науки, формувати науковий світогляд, підвищувати загальну культуру студентів, встановлювати міжпредметні зв’язки, відчувати себе представником історичної громадської та етнокультурної спільноти. У роботі запропоновано деякі шляхи реалізації принципу історизму.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медична біофізика, історія фізики, історичні відомості, пізнавальний інтерес, задачі з історичним змістом
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 06 Nov 2019 14:45
Last Modified: 06 Nov 2019 14:45
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4477

Actions (login required)

View Item View Item