Стадніченко, С.М. (2018) Використання історизмів та міжпредметних зв'язків при навчанні фізики та біофізики. Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки", В. 168. pp. 216-220. ISSN 2415-7988 (р), 2521-1919 (о)
|
Text
Стадніченко_2.pdf Download (572kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі розвитку пізнавального інтересу студентів до медичної біофізики. Автором обґрунтовано необхідність використання історичного матеріалу під час викладання курсу ”Медична і біологічна фізика” у вищих навчальних медичних закладах. Описано досвід активізації пізнавальної діяльності студентів за допомогою висвітлення історичних відомостей. Висвітлено переконання автора, що викладання історичного матеріалу на заняттях з медичної біофізики дозволяє: показати зв’язок між розвитком медицини і фізики, пробуджувати інтерес до науки на прикладах біографії вчених, збагачувати уявлення студентів про діалектику розвитку фізичної і медичної біофізичної науки, формувати науковий світогляд, підвищувати загальну культуру студентів, встановлювати міжпредметні зв’язки, відчувати себе представником історичної громадської та етнокультурної спільноти. У роботі запропоновано деякі шляхи реалізації принципу історизму.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | медична біофізика, історія фізики, історичні відомості, пізнавальний інтерес, задачі з історичним змістом |
Subjects: | Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 06 Nov 2019 14:45 |
Last Modified: | 06 Nov 2019 14:45 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4477 |
Actions (login required)
View Item |