Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини

Колесник, Т.В. and Смольянова, О.В. (2018) Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини. Медична освіта, № 1. pp. 79-81. ISSN 2414-5998 (Online), 1681-2751(Print)

[img]
Preview
Text
Колесник Т.В.%2c Смольянова О. В. Використання майстер-класів.pdf

Download (95kB) | Preview

Abstract

Мета роботи – висвітлити досвід застосування майстер-класів як самостійної роботи студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Основна частина. Об’єктом даного дослідження є майстер-клас як позааудиторна форма організації самостійної роботи студентів. У статті розглянуто особливості організації майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У статті запропоновано новий алгоритм проведення майстер-класів для формування професійної компетентності майбутнього лікаря – “навички виконання медичних маніпуляцій”. Відзначено роль асистента кафедри, який бере активну участь у залученні студентів до нових форм позааудиторної роботи. Висновки. Формування висококваліфікованого фахівця у галузі знань “Охорона здоров’я”, особливо за спеціальністю “Медицина”, неможливе без повного оволодіння усіма компетентностями, які заплановані відповідним стандартом освіти. А саме високий та безпечний рівень оволодіння навичками виконання медичних маніпуляцій забезпечується за допомогою симуляційної освіти, зокрема майстер-класів. Мета роботи – висвітлити досвід застосування майстер-класів як самостійної роботи студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. Основна частина. Об’єктом даного дослідження є майстер-клас як позааудиторна форма організації самостійної роботи студентів. У статті розглянуто особливості організації майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У статті запропоновано новий алгоритм проведення майстер-класів для формування професійної компетентності майбутнього лікаря – “навички виконання медичних маніпуляцій”. Відзначено роль асистента кафедри, який бере активну участь у залученні студентів до нових форм позааудиторної роботи. Висновки. Формування висококваліфікованого фахівця у галузі знань “Охорона здоров’я”, особливо за спеціальністю “Медицина”, неможливе без повного оволодіння усіма компетентностями, які заплановані відповідним стандартом освіти. А саме високий та безпечний рівень оволодіння навичками виконання медичних маніпуляцій забезпечується за допомогою симуляційної освіти, зокрема майстер-класів. The aim of the work – to highlight the experience of master classes using as students’ independent work at the Department of Propaedeuticsof Internal Medicine of Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine.The main body. The object of this study is the master class as a extracurricular form of organization of students’ independent work.The article considers peculiarities of master classes organization for the formation of the skills of performing medical manipulationsat the Department of Propaedeutics of Internal Medicine of Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine.The article proposed a new master classes algorithm for the professional competence formation by future physician for theimplementation of medical manipulations. The role of the assistant of the department, who takes an active part in attracting students tonew forms of extracurricular work is noted.Conclusions. The formation of a highly skilled specialist in the feld of Health care, especially in the specialty of Medicine, is impossiblewithout full mastery of all competencies that are planned by the relevant standard of education. The high and safe level of masteringskills of performing medical manipulations is impossible without the use of simulation in education, in particular, master classes.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інноваційні методи навчання; практичні навички; студенти; внутрішня медицина; innovative teaching methods; practical skills; students; internal medicine.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 21 Jan 2020 14:37
Last Modified: 21 Jan 2020 14:37
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4831

Actions (login required)

View Item View Item