Дослідження впливу психофізіологічних особливостей на успішність навчання на кафедрі патологічної фізіології ДЗ «ДМА» студентів ІІІ курсу

Колдунов, В.В. and Клопоцький, Г.А. and Козлова, Ю.В. and Канюка, Г.С. and Старушкевич, Г.Ф. (2019) Дослідження впливу психофізіологічних особливостей на успішність навчання на кафедрі патологічної фізіології ДЗ «ДМА» студентів ІІІ курсу. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 166-167.

[img]
Preview
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_166-167.pdf

Download (314kB) | Preview

Abstract

Психофізіологічні особливості кожної людини визначають подальшу його реалізацію в професійній діяльності. Авжеж, більша частина здібностей (когнітивних, особистісних, фізіологічних здібностей до сприйняття інформації, запам’ятовування та аналізу) є спадковими. Проте є й такі, що набуваються і вдосконалюються протягом життя і залежать від вмотивованості окремої людини досягти успіхів [1]. Невід’ємною частиною професійної реалізації є навчання. Тому викладачі, зокрема ВЗО, повинні враховувати психофізіологічні особливості студентів для успішного навчання та отримання ґрунтовних знань, які необхідні в подальшій професійній діяльності, особливо для лікаря [2, 3]. В зв’язку з цим колектив кафедри патологічної фізіології ДЗ «ДМА» сумісно із керівником та співробітниками Лабораторії психофізіологічних досліджень (ЛПД) ДЗ «ДМА» провели дослідження впливу психофізіологічних показників студентів стоматологічного факультету на результат складання ними інтегрованого ліцензійного іспиту КРОК-1.

Item Type: Article
Subjects: Medical psychology
Medicine. Education
Physiology
Divisions: Departments > Department of Pathological Physiology
Laboratory of Psychophysiological Discharge
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 28 Jan 2020 14:00
Last Modified: 28 Jan 2020 14:06
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4855

Actions (login required)

View Item View Item