Ханюков, О.А. and Гетман, М.Г. and Лакіза, Т.В. and Сімонова, Т.А. and Писаревська, О.В. (2019) Атестація випускників медичної академії з використанням елементів OCКІ (об'єктивного структурованого клінічного іспиту). Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 54-56.
|
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_54-56.pdf Download (321kB) | Preview |
Abstract
Метою атестації випускників Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» (далі – ДЗ «ДМА») є встановлення відповідності рівня сформованості знань, умінь та навичок, досягнутих в результаті засвоєння освітньо-професійної програми (ОПП), вимогам освітньокваліфікаційної характеристики (ОКХ). Основними принципами здійснення кваліфікаційного іспиту є: об’єктивність, прозорість і публічність, незалежність, нетерпимість до проявів корупції та хабарництва, інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір, обов’язковість, єдність методики оцінювання результатів. Проведення практично орієнтованого клінічного іспиту є етапом переходу до виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 334 від 28.03.2018 року щодо атестації здобувачів освітнього ступеня «Магістр» за спеціальностями галузі знань «22 охорона здоров’я». Структура атестації випускників складається з кількох частин: перша – письмовий іспит Крок-2; друга частина – практично орієнтований клінічний іспит, який складається з трьох частин: робота з реальним хворим, робота з симулятивним пацієнтом (використання елементів ОСКІ), робота з навчально-наочними матеріалами. Проведення атестації випускників дає можливість студентам продемонструвати знання, якими вони опанували за шість років навчання з фундаментальних та клінічних дисциплін. Форма проведення атестації випускників удосконалює контроль уміння застосовувати знання з патології внутрішніх органів у процесі подальшого навчання та професійній діяльності відповідно до принципів доказової медицини. Проведення комплексного іспиту надає можливість оцінити знання студентів максимально об’єктивно.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Internal Medicine Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 29 Jan 2020 12:55 |
Last Modified: | 29 Jan 2020 12:55 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4861 |
Actions (login required)
View Item |