Спіріна, І.Д. and Фаузі, Е.С. and Шорніков, А.В. (2018) Вплив особливостей професійної діяльності на формування синдрому «емоційного вигорання» серед педагогів загальноосвітніх шкіл. International scientific and practical conference «Prospects for the development of medicine in EU countries and Ukraine» Wloclawek, Republic of Poland, December 21–22, 2018. pp. 130-133.
|
Text
PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF MEDICINE_2018_P.130-133.pdf Download (605kB) | Preview |
Abstract
Педагогічна діяльність характеризується перенасиченістю професійними стресами, такими як: відповідальність за розвиток підростаючого покоління, активна міжособистісна взаємодія, підвищена емоційна напруженість, недостатня соціальна оцінка та їх похідними – фрустрованістю, підвищеною тривожністю, роздратованістю, виснаженістю. Тому одним із найважчих наслідків довготривалого професійного стресу є розвиток синдрому професійного вигорання [3, c. 64]. Метою дослідження стало визначення комплексу стресогенних чинників, що створюють передумови в розвитку психічного «вигорання» у педагогів загально освітніх шкіл. Матеріали і методи дослідження. Були обстежені 67 вчителів загально освітніх шкіл Індустріального району м. Дніпро.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Psychiatry |
Divisions: | Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 17 Apr 2020 09:43 |
Last Modified: | 17 Apr 2020 09:43 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5243 |
Actions (login required)
View Item |