Сучасні особливості проведення лекцій з клінічної дисципліни для англомовних студентів

Ярошевська, Т.В. (2020) Сучасні особливості проведення лекцій з клінічної дисципліни для англомовних студентів. ScienceRise: Pedagogical Education, № 2 (35). pp. 37-41. ISSN 2519-4984 (Online), 2519-4976 (Print)

[img]
Preview
Text
Статья ScienceRise Ярошевская Т.В_.pdf

Download (501kB) | Preview
Official URL: http://journals.uran.ua/sr_edu

Abstract

Метою дослідження стало удосконалення сучасного лекційного контенту з клінічної дисципліни пропедевтики педіатрії для іноземних студентів з англійською мовою навчання. В ході дослідження використовували порівняльний аналіз, бібліографічний, описовий методи, проводили анонімне анкетування студентів. Виходячи з власного досвіду викладання дисципліни пропедевтика педіатрії, на кафедрі було створено англомовний лекційний контент для студентів-іноземців. В основі цього контенту - чітко структурована ретельно підготовлена мультимедійна лекція з налагодженим механізмом зворотного зв’язку з аудиторією та широким використанням ілюстративних матеріалів. З позицій студентоцентрованого підходу до навчання, підлягала ретельному вивченню точка зору студентів на якість лекцій та шляхи їх удосконалення. За даними анкетування, серед 185 опитаних студентів 84,9 % оцінили якість лекцій по п’ятибальній шкалі на «5» або «4», 13,5 % - на «3». Цікавими та корисними назвали лекції 90,8 % респондентів, проте 27,6 % опитаних студентів відповіли, що не вважають лекції необхідною фор-мою навчання. Найчастіше опитані студенти висловлювали пропозиції збільшити кількість ілюстративного матеріалу, надати можливість користуватись презентаціями лекцій під час самостійної підготовки і дозволити вільне відвідування лекцій. З огляду на попередній позитивний досвід розміщення на сайті текстового варіанту лекцій, розміщення повного пакету мультимедійних лекцій, на сайті кафедри може виявитись корисним. Лекції є добре вивченою методичною формою занять, проте питання організації лекційного навчання залишаються актуальними. Результати анкетування студентів стосовно якості лекційного викладання на кафедрі свідчать про позитивну оцінку переважною більшістю респондентів. Шляхи удосконалення лекційного контенту полягають ретельному методичному і технічному забезпеченні лекційних занять, використанні інноваційних технологій. Доцільним є розміщення мультимедійних лекцій на сайті кафедри для самостійного опрацювання студентами.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.15587/2519-4984.2020.199114
Uncontrolled Keywords: мультимедійна лекція, анкетування, студенти, англомовне навчання, якість освіти, пропедевтика педіатрії.
Subjects: Teaching method
Divisions: Departments > Department of Children's Diseases
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 22 Apr 2020 18:53
Last Modified: 22 Apr 2020 18:53
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5261

Actions (login required)

View Item View Item