Сучасні методологічні підходи до викладання біохімії у медичному вузі

Черноусова, Н.М. and Черненко, Г.П. (2019) Сучасні методологічні підходи до викладання біохімії у медичному вузі. Сучасний рух науки: тези доп. VII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 6-7 червня 2019 р. – Дніпро, 2019. pp. 1781-1783.

[img]
Preview
Text
7th-conference-6-7-June-2019_P.1781-1783.pdf

Download (825kB) | Preview

Abstract

Формування професійного мислення майбутнього лікаря починається ще на молодших курсах при вивченні фундаментальних дисциплін, до яких належать органічна та біологічна хімія. Тому суттєвим етапом на шляху покращення успішності засвоєння матеріалу стало приєднання до системи електронної освіти, основні положення якої були продиктовані ще в принципах декларації Всесвітньої конференції з вищої освіти, прийнятої у штаб-квартирі ЮНЕСКО у жовтні 1998 р. Наразі найбільш використованою системою електронної освіти є система MOODLE – модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчаюче середовище.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: смарт-тв – освіта, електронна освіта, трансформація освітніх програм
Subjects: Biological Chemistry
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 May 2020 12:21
Last Modified: 08 May 2020 12:21
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5335

Actions (login required)

View Item View Item