Динамічні зміни «клипового мислення» у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту

Стусь, В.П. and Баранник, С.І. and Трофімов, М.В. and Єхалов, В.В. and Бараннік, К.С. and Єгоров, С.В. (2019) Динамічні зміни «клипового мислення» у студентів-медиків та їх інтеграція у вищу медичну освіту. Урологія = Urology, Т. 23 (№ 3). pp. 264-269. ISSN 2307-5279

[img] Text
11.pdf

Download (174kB)
Official URL: https://urology.dma.dp.ua/

Abstract

Стаття присвячена розвитку дослідження «клипового мислення» у студентів-медиків різних курсів. Проведено порівняльний аналіз за результатами опитування студентів та лікарів-інтернів. Відмічено, що «кліпове мислення» впливає на отримання інформації в процесі навчання. Відмічена позитивна динаміка еволюційних змін «клипового мислення» у студентів середніх та старших курсів навчання. Цю обставину слід враховувати при складанні навчальних планів та підготовці до занять. The work is devoted development research «cli p thinking» at medical students at various grade levels. The comparative analysis by results of poll of students and doctors-interns is carried out. It is noticed that «the clip thinking» influences reception of the information in the course of training. Positive dynamics of evolutionary changes in “cli p thinking” among middle and senior students is noted. This circumstance should be considered at drawing up of curriculums and preparation for employment.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.26641/2307-5279.23.3.2019.178775
Uncontrolled Keywords: Студенти-медики, «клипове мислення», динаміка, еволюція; medical students, “clip thinking”, dynamics, evolution.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: University periodicals > Урологія
Departments > Department of Urology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Sep 2020 08:39
Last Modified: 14 Sep 2020 08:39
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5696

Actions (login required)

View Item View Item