Мотивація успіху або невдачі у лікарів-інтернів за фахом "Анестезіологія та інтенсивна терапія"

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. and Бараннік, С.І. and Пилипенко, О.В. and Сидоренко, А.А. (2022) Мотивація успіху або невдачі у лікарів-інтернів за фахом "Анестезіологія та інтенсивна терапія". Новини медицини та фармації у світі (№ 1). pp. 16-17.

[img] Text
Мотивація.pdf

Download (660kB)
[img] Text
Новини медицини та фармації_01(778)_2022-16-17.pdf

Download (325kB)
Official URL: http://www.mif-ua.com/archive/gazeta-novosti-medit...

Abstract

Мотивація професійного вибору молодих людей на стадії вступу до вищого навчального закладу здебільшого далека від усвідомлення. Спонукання становлення студента як фахівця на початкових етапах навчання недостатньо ефективне з причини незацікавленості в цьому викладачів кафедр базових дисциплін. Мотивація професійного вибору при проходженні навчання на клінічних кафедрах не може обмежуватися конкретною навчальною програмою. Потрібно заохочувати студентів до роботи у студентських професійних гуртках та професійних товариставах, до елементів наукової роботи тощо. Щоб у подальшому не припускатися зарахування до інтернатури за фахом "Анестезіологія та інтенсивна терапія" випадкових профнепридатних осіб попередньо повинен проводитися жорсткий професійний відбір. Motivation of young people's professional choice at the stage of entering a higher education institution is mostly far from awareness. Encouraging the student to become a specialist in the initial stages of learning is not effective enough due to the lack of interest in this teachers of basic disciplines. Motivation of professional choice when studying at clinical departments cannot be limited to a specific curriculum. It is necessary to encourage students to work in student professional circles and professional associations, to the elements of scientific work and so on. In order not to assume further admission to the internship in the specialty "Anesthesiology and Intensive Care" of random professional unfit persons, a strict professional selection must be carried out in advance.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мотивація, професійна орієнтація, вища медична освіта, суб’єкт навчання. motivation, professional orientation, higher medical education, subject of study.
Subjects: Postgraduate education
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Departments > Department of General surgery
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 15 Feb 2022 08:41
Last Modified: 20 Jan 2023 12:24
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7327

Actions (login required)

View Item View Item