Мироненко, О.В. and Дмитриченко, В.В. (2016) Місце «ділової гри» у навчальному процесі студентів-медиків. Актуальні проблеми розвитку освіти та науки в умовах глобалізації: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, частина 1.. pp. 91-92.
Text
Ділова гра.pdf Download (144kB) |
Abstract
У учбовій програмі навчання студентів 4 курсу одним з провідних напрямків є засвоєння практичних навичок при безпосередній роботі з хворими. Робота у професійних умовах стимулює майбутніх лікарів до активних дій, заохочує бажання детальнішого засвоєння теоретичних знань та дозволяє більш вільно спілкуватися з хворими самостійно. З метою виконання цих вимог програми звичайно частина занять з циклу «внутрішня медицина: модуль 1» проводиться безпосередньо біля ліжка хворого. Опрацювання теми заняття дозволяє таким чином закріплювати теоретичні знання з нозології. Однак, на момент вивчення теми не завжди є можливість демонстрації хворого, що має необхідний діагноз. У таких випадках можливим є застосування інших методик практичного опрацювання теми: робота з ситуаційними задачами та/або «ділова гра».
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ділова гра, студенти-медики, практичні навички. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 25 Jul 2016 08:34 |
Last Modified: | 25 Jul 2016 08:34 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/764 |
Actions (login required)
View Item |