Місце «ділової гри» у навчальному процесі студентів-медиків

Мироненко, О.В. and Дмитриченко, В.В. (2016) Місце «ділової гри» у навчальному процесі студентів-медиків. Актуальні проблеми розвитку освіти та науки в умовах глобалізації: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, частина 1.. pp. 91-92.

[img] Text
Ділова гра.pdf

Download (144kB)

Abstract

У учбовій програмі навчання студентів 4 курсу одним з провідних напрямків є засвоєння практичних навичок при безпосередній роботі з хворими. Робота у професійних умовах стимулює майбутніх лікарів до активних дій, заохочує бажання детальнішого засвоєння теоретичних знань та дозволяє більш вільно спілкуватися з хворими самостійно. З метою виконання цих вимог програми звичайно частина занять з циклу «внутрішня медицина: модуль 1» проводиться безпосередньо біля ліжка хворого. Опрацювання теми заняття дозволяє таким чином закріплювати теоретичні знання з нозології. Однак, на момент вивчення теми не завжди є можливість демонстрації хворого, що має необхідний діагноз. У таких випадках можливим є застосування інших методик практичного опрацювання теми: робота з ситуаційними задачами та/або «ділова гра».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ділова гра, студенти-медики, практичні навички.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 25 Jul 2016 08:34
Last Modified: 25 Jul 2016 08:34
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/764

Actions (login required)

View Item View Item