Принцип міждисциплінарної інтеграції та апріорної мотивації в медицині невідкладних станів

Єхалов, В.В. and Кравець, О.В. (2015) Принцип міждисциплінарної інтеграції та апріорної мотивації в медицині невідкладних станів. Медицина неотложных состояний, № 6 (69). pp. 117-119. ISSN 2224-0586

[img]
Preview
Text
Ехалов, Кравец.pdf

Download (236kB) | Preview

Abstract

Професійна характеристика лікаря медицини невідкладних станів передбачає глибокий рівень інтегративних знань. Дидактичним способом їх формування є застосування в навчанні цілісної системи лекцій, семінарських та практичних знань, що інтегрують загальні професійні знання та навички. Це досягається ступінчастістю міжпредметних завдань та цільовою апріорною мотивацією. Такий підхід дає можливість використовувати знання та вміння в конкретних (здебільшого нестандартних) клінічних ситуаціях, формує відповідність фахівця соціальному замовленню.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: навчання, медицина невідкладних станів, інтегративний підхід, мотивація
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Aug 2016 07:40
Last Modified: 06 Mar 2017 10:18
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/783

Actions (login required)

View Item View Item