Аналіз інстpументів і підxoдів в маpкетингoвій стpатегії пpoсування нoвиx лікаpськиx засoбів

Шаімаа, Мухуб (2025) Аналіз інстpументів і підxoдів в маpкетингoвій стpатегії пpoсування нoвиx лікаpськиx засoбів. [Master's thesis] (Unpublished)

[img] Text
Магістрська Шаімаа Мухуб.pdf

Download (510kB)
[img] Text
Рецензія Шаімаа Мухуб.pdf

Download (208kB)

Abstract

Фармацевтичний сектор працює в особливо складних умовах, де маркетингові плани повинні відповідати моральним принципам, правовим вимогам та загальній меті покращення громадського здоров'я. Згідно з цим дослідженням, для ефективного маркетингу в цій галузі необхідна інтегрована стратегія, яка включає створення продукту, ціноутворення, розповсюдження, комунікацію та управління брендом. Дотримуючись суворих правових рамок, кожен із цих елементів має бути адаптований до унікальних потреб пацієнтів та медичних працівників.Дослідження нового фармацевтичного маркетингу підкреслило важливість ретельного дослідження ринку, точного таргетування та адаптації до цифрових тенденцій, таких як соціальні мережі та технології, що Фармацевтичний сектор працює в особливо складних умовах, де маркетингові плани повинні відповідати моральним принципам, правовим вимогам та загальній меті покращення громадського здоров'я. Згідно з цим дослідженням, для ефективного маркетингу в цій галузі необхідна інтегрована стратегія, яка включає створення продукту, ціноутворення, розповсюдження, комунікацію та управління брендом. Дотримуючись суворих правових рамок, кожен із цих елементів має бути адаптований до унікальних потреб пацієнтів та медичних працівників.Дослідження нового фармацевтичного маркетингу підкреслило важливість ретельного дослідження ринку, точного таргетування та адаптації до цифрових тенденцій, таких як соціальні мережі та технології.

Item Type: Master's thesis
Additional Information: Кваліфікаційна робота ступеня вищої освіти магістр, спеціальності 226 Фармація, промислова фармація
Uncontrolled Keywords: фармацевтичний маркетинг, маркетингова стратегія, просування нових препаратів, цифровий маркетинг, комунікації в охороні здоров'я, відповідність нормативним вимогам, етичний маркетинг, цільова аудиторія
Subjects: Pharmacoeconomics
Divisions: Departments > Department of Medical Biology, Botany and Pharmacognosy
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 30 Jun 2025 13:11
Last Modified: 30 Jun 2025 13:11
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9496

Actions (login required)

View Item View Item