Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам

Лоскутов, А.Е. and Синегубов, Д.А. and Олейник, А.Е. (2017) Применение интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам. Проблеми безперервної медичної освіти та науки, № 2. pp. 15-18. ISSN 2308-3220

[img]
Preview
Text
#2_2017_novaya data-15-18.pdf

Download (137kB) | Preview

Abstract

Висвітлено досвід використання інтерактивних методів навчання під час викладання травматології та ортопедії іноземним студентам. Обговорюються особливості застосування кейсметоду, методу розв’язання проблемних ситуацій, «мозкового штурму», конкурентних і кооперативних груп. Підкреслюється їх позитивна роль у засвоєнні навчального матеріалу. Розкрито позитивні властивості методу «ділової гри» в стимулюванні розвитку клінічного мислення в студентів. Застосування інтерактивних методів під час навчання іноземних студентів дає змогу підвищити якість засвоєння інформації, сприяє відпрацюванню навичок пошуку правильного розв’язання клінічної ситуації. Ключові слова: травматологія та ортопедія, викладання, інтерактивні методи навчання. Отражен опыт использования интерактивных методов обучения при преподавании травматологии и ортопедии иностранным студентам. Обсуждаются особенности применения кейс-метода, метода решения проблемных ситуаций, «мозгового штурма», конкурентных и кооперативных групп. Подчеркивается их положительная роль в усвоении учебного материала. Раскрыты положительные свойства метода «деловой игры» в стимулировании развития клинического мышления у студентов. Применение интерактивных методов при обучении иностранных студентов позволяет повысить качество усвоения информации, способствует отработке навыков поиска правильного решения клинической ситуации. The article reflects the experience of using of interactive educational methods in the teaching of traumatology and orthopedics to foreign students. Specifics of the application of the case method, the method for solving of problem situations, brainstorming, competitive and cooperative groups are discussed. The positive role of them in understanding of the educational material is noted. The positive properties of the «business game» method in stimulating the development of clinical thinking among students are revealed. The use of interactive methods in the education of foreign students can improve the quality of information assimilation, contributes to the development of skills in finding the right solution of the clinical situation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: травматология и ортопедия, преподавание, интерактивные методы обучения; травматологія та ортопедія, викладання, інтерактивні методи навчання; traumatology and orthopedics, education, interactive teaching methods.
Subjects: Traumatology and Orthopedics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Traumatology and Orthopedics
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Jul 2018 12:04
Last Modified: 16 Jul 2018 12:31
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2975

Actions (login required)

View Item View Item