Онул, Н.М. (2018) Інноваційні підходи розвитку вищої медичної освіти в Україні. Інновації в науці та освіті: виклики сучасності: збірник наукових есе учасників стажування для освітян. pp. 145-149.
|
Text
2-converted.pdf Download (155kB) | Preview |
Abstract
Реформа медичної освіти стала одним з 25 запропонованих кроків на шляху до побудови системи охорони здоров’я в Україні європейської якості, в контексті якої важливе місце посідає процес підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх лікарів відповідно до світових і загальноєвро-пейських стандартів, посилення конкурентоспроможності вітчизняної вищої медичної освіти, оптимізації умов для міжнародної мобільності студентів-медиків і розширення можливостей українських медичних фахівців на вітчизняному та міжнародному ринках праці. На сьогодні реалізація концепції реформування медичної освіти можлива лише у разі формування сучасного освітнього простору з урахуванням інноваційного розвитку суспільства та особистості зокрема, виховання людини новаторського типу мислення та культури. Одним із таких інноваційних завдань є запровадження нової парадигми навчання Європейського простору вищої освіти: студентоцентрованого навчання, в основу якого покладено компетентнісний підхід до побудови та реалізації освітніх програм, повна інтеграція Національних рамок кваліфікацій, нової структури вищої освіти, стандартів нового покоління, навчальних програм та окремих навчальних дисциплін. Запровадження Болонського процесу в навчання стало потужним стимулом для застосування в освіті інновацій, розвитку інформаційних технологій, що сприяє підвищенню ефективності організації навчального процесу, створенню інформаційного простору й організації дистанційного навчання. Одним із стратегічних завдань модернізації вищої медичної освіти в України є впровадження інноваційних педагогічних технологій, які полягають у розробці нового змісту, методів і засобів навчання, поглиблення теоретичної бази знань, удосконалення педагогічної майстерності викладачів високого рівня, науково-методичного забезпечення навчального процесу, розкриття творчого потенціалу студентів тощо. У свою чергу, в процесі управління інноваційною діяльністю важливою складовою є системний підхід з контролю, аналізу та оцінювання ефективності впроваджень, а також їх корекції відповідно до отриманих результатів та потреб вищої медичної науки.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | гуманітарно-виховна робота, студенти, вищий медичний навчальний заклад. |
Subjects: | General hygiene Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of General Hygiene |
Depositing User: | Оксана Мажуга |
Date Deposited: | 17 Oct 2018 08:42 |
Last Modified: | 17 Oct 2018 08:42 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3382 |
Actions (login required)
View Item |