Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія.Наркологія”

Спіріна, І.Д. and Шорніков, А.В. and Тимофєєв, Р.М and Феденко, Є.С. (2018) Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія.Наркологія”. Медична освіта, № 1. pp. 115-118. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія.Наркологія”.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”,яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенці їз дисципліни “Психіатрія. Наркологія”. The aim of the work – to find ways for improving the mastery of some topics in the teaching discipline of “Psychiatry. Narcology”for students, in particular, through crossword puzzles. The main body. The research was based on the study of materials obtained from open sources of information and the use of author’scrossword puzzles created at the Department of Psychiatry, General and Medical Psychology of Dnipropetrovsk Medical Academy ofHealth Ministry of Ukraine. The study was attended by 57 domestic 4th course students of General Medicine specialty, who insteadof the entrance test control had to solve crossword puzzles of the topic of the practical lesson “Mental and behavioral disorders due touse of substances which are not included in the state list of narcotics”. Also for determining of effectiveness of the proposed form ofassessment of students’ knowledge, a questionnaire containing 4 questions was developed. Obtained results revealed both a positiveand a negative attitude of students towards the effectiveness of this method.Conclusions. According to the results of study, it can be concluded that resolving of crossword puzzles as a control of students’class work has become a positive experience in the practical application of new learning methods. Using crossword puzzles in teachingdiscipline can be a powerful incentive for gaining new knowledge. However, this method is more appropriate to use as self-control orto control independent extra-curricular work, which will improve the student’s level of education and will form the planned curriculumcompetencies in the discipline “Psychiatry. Narcology”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: кросворд; студенти; психіатрія; наркологія; інноваційні методи навчання; crossword puzzles; students; psychiatry; narcology; іnnovative teaching methods
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 15 Jan 2019 11:02
Last Modified: 15 Jan 2019 11:02
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3722

Actions (login required)

View Item View Item