Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі «Стоматологія» на кафедрі патологічної фізіології ДЗ «Дніпропетровська медична академія»

Козлова, Ю.В. and Корніленко, М.О. and Хмель, С.І. and Довгаль, М.А. and Колдунов, В.В. and Трясак, Н.С. and Клопоцький, Г.А. and Худяков, О.Є. and Ляліна, А.Ю. and Хмель-Дунай, Г. М. (2019) Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі «Стоматологія» на кафедрі патологічної фізіології ДЗ «Дніпропетровська медична академія». Медична освіта, № 1. pp. 13-17. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
10076-Текст статті-38203-1-10-20190516.pdf

Download (123kB) | Preview
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/index

Abstract

Мета роботи – розкриття значення загальних та фахових компетентностей, які є основою нової робочої програми з патологічної фізіології для магістрів у галузі “Стоматологія”. Основна частина. У статті наведено теоретичний аналіз загальних та фахових компетентностей з патофізіології і встановлено значущість їх впливу на підготовку магістра-стоматолога. Розкрито основні поняття та очікувані результати застосування орієнтовно-компетентнісного навчання. Показано важливість вивчення патологічної фізіології студентами-стоматологами, яка сприяє формуванню аналітичного мислення і сприйняття організму людини як єдиного цілого, розкриває основні поняття “здоров’я” та “хвороба”, встановлює взаємозв’язок між впливом патологічних чинників і захворюваннями, показує зв’язок соматичної патології зі стоматологічною й навпаки. Висновки. Патофізіологія є міждисциплінарним предметом, що інтегрує теоретичні і клінічні дисципліни, та займає одне з провідних місць серед медичних дисциплін. Застосування компетентнісного підходу у викладанні патологічної фізіології для студентів стоматологічної галузі сприяє підготовці висококваліфікованого, всебічно освіченого компетентного фахівця, який може гармонійно поєднувати та використовувати на практиці всі необхідні знання та вміння. The aim of the work – to reveal the importance of general and professional competencies, which are the basis for the new working program on pathological physiology for masters in the  eld of Dentistry. The main body. The article gives a theoretical analysis of general and professional competencies in pathophysiology and establishes their signi cance in uence on the preparation of a master of dentistry. The basic concepts and expected results of the application of competence-based education are revealed. The importance of studying pathological physiology by students-dentists is shown, it contributes to the formation of the analytical thinking and perception of the human body as a whole organism, reveals the basic concepts of “health” and “disease”, establishes the relationship between the in uence of pathological factors and diseases, shows the connection between somatic and dental pathology. Conclusions. Therefore, pathophysiology is an interdisciplinary subject that integrates theoretical and clinical disciplines; it takes one of the leading places among medical disciplines. The application of a competent approach in the teaching of pathological physiology for students in the dental industry promotes the preparation of a highly skilled, well-educated competent specialist who can combine and apply in practice all the necessary knowledge and skills in a harmonious way.

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2019.1.10076
Uncontrolled Keywords: патологічна фізіологія; компетенція; вища медична освіта; магістр; стоматологія; pathological physiology; competence; higher medical education; master’s degree; dentistry.
Subjects: Medicine. Education
Pathological physiology
Divisions: Departments > Department of Pathological Physiology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 22 Apr 2020 12:38
Last Modified: 22 Apr 2020 12:38
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5256

Actions (login required)

View Item View Item