Discussion questions about the role of a lecture in the process of teaching the discipline "Propaedeutics of pediatrics" in the context of modern medical education

Mishina, N. and Ilchenko, S. and Fialkovska, A. (2020) Discussion questions about the role of a lecture in the process of teaching the discipline "Propaedeutics of pediatrics" in the context of modern medical education. ScienceRise: Pedagogical Education (№3(36)). pp. 52-57. ISSN 2519-4798 (Online), 2519-478X (Print)

[img]
Preview
Text
52-57.pdf

Download (393kB) | Preview
Official URL: http://med.sr.org.ua/en/

Abstract

Важливою задачею сучасної вищої школи України є всебічне вдосконалення навчального процесу на основі кращих досягнень світової та вітчизняної дидактики. Серед великого переліку форм і методів навчання у закладі вищої освіти лекція завжди посідала чільне місце. Проте на сьогоднішній день в умовах реформування вищої освіти питання про доцільність лекції, як невід’ємної частини навчального процесу, активно дискутується. Метою дослідження було визначення значимості і роль лекції в процесі викладання дисципліни «Пропедевтика педіатрії» в умовах сучасної медичної освіти. Проведено анонімне анкетування 593 студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, серед яких: 377 респондентів – вітчизняні студенти, 170 – іноземні англомовні студенти та 46 – іноземні російськомовні студенти. Як показали результати, для більшості вітчизняних та іноземних студентів третього курсу лекція є обов’язковою формою навчання, а лекції з «Пропедевтики педіатрії» є досить інформативними та необхідними. Крім того, студенти досить високо оцінили роботу професорсько-викладацького колективу з розробки лекцій та рівень подачі лекційного матеріалу на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб. Найчастішими пропозиціями як вітчизняних, так й іноземних студентів, щодо підвищення ефективності лекцій виявилися: збільшити кількості лекцій та навчальної інформації в них; наводити більшу кількість клінічних прикладів з власного досвіду практичного лікаря; збільшити кількість відеоматеріалів під час лекційного заняття. Отже, лекція в сучасних умовах вітчизняної вищої медичної освіти повинна залишатися провідною та необхідною формою організації навчального процесу. Для підвищення ефективності лекційного матеріалу викладачам необхідно враховувати індивідуальні особливості та потреби студентів.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.15587/2519-4984.2020.203243
Uncontrolled Keywords: лекція, анонімне анкетування, студенти, медична освіта, навчальний процес, пропедевтика педіатрії.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Children's Diseases
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 28 Jul 2020 11:08
Last Modified: 28 Jul 2020 11:08
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/5544

Actions (login required)

View Item View Item