Симуляційне навчання як засіб оволодіння фаховими компетентностями студентами 6 курсу (обґрунтування, методика проведення заняття, аналіз)

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2020) Симуляційне навчання як засіб оволодіння фаховими компетентностями студентами 6 курсу (обґрунтування, методика проведення заняття, аналіз). SWorldJournal, Is 6 (Part 4). pp. 78-85. ISSN 2663-5712

[img] Text
Симуляційне навчання як засіб оволодіння.pdf

Download (579kB)
Official URL: https://www.sworldjournal.com/

Abstract

Дефіцит базової кваліфікації та недостатня сформованість практичних навичок серед студентів-медиків та лікарів-початківців є нагальною проблемою, і може бути однією з причин виникнення медичних помилок. У той же час, процес навчання може потребувати неодноразового повторення практичної навички, що є не завжди прийнятним при тренуванні на реальному пацієнті. Впровадження симуляційної медицини у процес навчання дасть можливість повторення навички до моменту впевненого оволодіння без ризику для пацієнта, що сприятиме більш тривалому та якіснішому запам’ятовуванню. Це, у свою чергу, може сприяти зменшенню кількості медичних помилок. Тематику заняття було обрано свідомо, з огляду на поширеність гіпертонічної хвороби та ішемічної хвороби серця та їх впливу на здоров’я населення України. Метою статті було висвітлити методику проведення заняття з використанням принципів симуляційної освіти за темою «Вимірювання артеріального тиску з наступною оцінкою 10-річного ризику фатальних подій від серцево-судинних захворювань за шкалою SCORE та вибір тактики лікування у симульованого пацієнта». Більшість студентів позитивно оцінили використання симуляції, проте для отримання усіх переваг від запропонованого способу навчання студент має бути заздалегідь ретельно підготовленим. Deficit of basic qualifications and a lack of practical skills formation in medical students and novice doctors is an urgent problem, and may be one of the medical errors causes. At the same time, the learning process may require numerous repetitions of the practical skills which is not always acceptable in training on real patients. Implementation of simulation in medical training process will allow the skill to be repeated until the moment of confident mastery without risk to the patient, and will contribute to longer and better memorization. This, in turn, can contribute to reducing in the number of medical errors. The theme for the class was chosen consciously, given the prevalence of hypertension and coronary artery disease and their impact on the population health of Ukraine. The aim of the article is to highlight the method of a class organizing using the principles of simulation-based education on the theme: "Measurement of blood pressure followed by assessment of 10-year risk of fatal events from cardiovascular disease on the SCORE scale and the treatment tactics choice in the simulated patient." Most students appreciated the use of simulation, but to get all the benefits of the proposed teaching method a student should be carefully prepared in advance.

Item Type: Article
Additional Information: https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj06-04-043 DOI: 10.30888/2663-5712.2020-06-04-043
Uncontrolled Keywords: симуляційне навчання, методика навчання, медична освіта, артеріальний тиск, SCORE. simulation training, simulation-based training, medical education, blood pressure, SCORE.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 15 Feb 2021 08:04
Last Modified: 15 Feb 2021 08:04
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6258

Actions (login required)

View Item View Item