Педагогічні умови впровадження новітніх мультимедіа-технологій в освітній процес студентам медичних ВНЗ

Губарь, А.О. and Бачурін, Г.В. and Довбиш, М.А. and Довбиш, І.М. (2019) Педагогічні умови впровадження новітніх мультимедіа-технологій в освітній процес студентам медичних ВНЗ. Урологія, 23 (3(90)). pp. 308-309. ISSN 2307-5279

[img] Text
Педагогічні умови впроваждження....pdf

Download (129kB)
Official URL: https://urology.dma.dp.ua/

Abstract

Активне впровадженнея мультимедіа-технологій в освітній процес загальноосвітньої і професійнолї школи - найважливіший фактор модернізації освіти. В теперішній час дані технології відносяться до тих, які більш динамічно розвивають перспективні напрямки в області інформатизації. До основних відмінних ознак мультимедіа-технологій відносяться: об'єднання апаратних і програмних засобів в багатокомпонентне інформаційне середовище (текст, відео, фото, графіка, звук); забезпечення надійності зберігання, передачі і використання великих обсягів інформації; уніфікація і простота переробки інформації.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: University periodicals > Урологія
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 24 Aug 2022 16:21
Last Modified: 29 Aug 2022 08:52
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7778

Actions (login required)

View Item View Item