Можливості та ефективність інтегративного підходу щодо оцінки базового рівня засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами першого року навчання за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»

Височина, І.Л. and Гайдук, О.І. and Чухрієнко, Н.Д. and Башкірова, Н.С. (2016) Можливості та ефективність інтегративного підходу щодо оцінки базового рівня засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами першого року навчання за фахом «Загальна практика – сімейна медицина». Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти», Т. 2. pp. 225-227.

[img]
Preview
Text
можливос.pdf

Download (210kB) | Preview

Abstract

На виконання пропозиції Моніторингової групи МОЗ України співробітниками кафедри сімейної медицини ФПО була розроблена методика інтегративного підходу щодо оцінки вхідного рівня засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами першого року навчання за фахом «загальна практика-сімейна медицина», яка за обсягом складається з чотирьох етапів контролю. Використання інтегрованого вхідного контролю засвоєння практичних навичок випускниками академії дозволяє не лише констатувати недоліки та проблеми практичної підготовки, але й розробити шляхи вдосконалення підготовки лікарів-інтернів на післядипломному етапі їх навчання. Обговорення результатів комплексної оцінки вхідного контролю засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами першого року навчання за фахом «Загальна практика - сімейна медицина» в контексті роботи проблемних комісій медичної академії за різними напрямками та на різних рівнях (додипломна та післядипломна) дозволяє інтегрувати роботу різних кафедр вищого навчального закладу та розробляти дієві механізми нівелювання виявлених недоліків підготовки майбутніх лікарів. By decision of the Monitoring Group Ministry of Health Care of Ukraine employees of the Department of Family Medicine developed a technique integrated approach to assess the input level of practical skills of interns first year on specialty "General practice-family medicine", which consists of four stage control. Using the integrated input control of practical skills academy graduates can not only ascertain the shortcomings and problems of practical training, but also to develop ways to improve the training of interns at the postgraduate stage of their education. Discussion of a comprehensive evaluation of the input control of practical skills of medical interns first year on specialty "General practice - family medicine" in the context of the problem commissions Medical Academy in different directions and at different levels (undergraduate and postgraduate) allows you to integrate the work of different departments of higher education institution and to develop effective mechanisms of leveling identified deficiencies training of future doctors.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: лікарі – інтерни, практичні навички, базовий рівень знань.
Subjects: Educational work
Medics
Postgraduate education
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Family Medicine FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 23 Dec 2016 14:48
Last Modified: 23 Dec 2016 14:48
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1289

Actions (login required)

View Item View Item