Мироненко, О.В. and Кіреєва, Т.В. and Плєханова, О.В. (2016) Зворотній зв'язок із студентами як засіб покращення педагогічного процесу. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації . Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції, 28-29 жовтня 2016 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 76-77.
|
Text
Мироненко2.pdf Download (221kB) | Preview |
Abstract
Сьогодення вищої медичної освіти декларує студента як споживача освітніх послуг, який має право вимагати від викладача певний рівень надання послуги. Демократизація суспільства вимагає від нас, вчителів вищої школи, більш відкритого та мобільного підходу до навчального процесу. Одним з головних завдань на шляху досягнення цього є налагодження зворотнього зв’язку з студентами. В роботі встановлено, що найбільше значення для студентів-медиків має можливість навчитися застосовувати теоретичні знання на практиці, про що свідчить високий пріоритет, який віддано роботі з пацієнтами та досить високий – роботі з додатковими методами обстеження. Однак, як і раніше, студенти потребують структуризації та поглиблення знань з допомогою викладача.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогічний процес, анкетування, пріоритети навчання. |
Subjects: | Internal diseases |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 08 Aug 2017 07:18 |
Last Modified: | 10 Aug 2017 13:58 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1833 |
Actions (login required)
View Item |