Муризіна, О.Ю. (2017) Професійна рефлексія як механізм практичної діяльності у сімейних лікарів під час проходження фахового удосконалення з реаніматології. Медичний форум, № 11 (11). pp. 73-75.
|
Text
11_2017-73-75.pdf Download (372kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі поліпшення професійної рефлексії під час проведення тренінгу «реанімація у команді» із застосуванням симуляційних технологій. Представлений аналіз проведення практичних занять навчального модуля «Реаніматологія та інтенсивна терапія». Проаналізована педагогічна робота викладача по організації особистісного включення кожного лікаря у професійний практикум з метою формування цілісного усвідомленого рівня навички та клінічного вміння. Представлено коректне подолання прихованого опору лікарів через інформування і дієве професійне спілкування, залучення усіх слухачів до активної співпраці у команді, конструктивний полілог. Проаналізовано педагогічний вплив на поліпшення показників професійної рефлексії лікарів під час фахового удосконалення, що детермінує їх готовність до застосування набутих навичок і вмінь з реаніматології у реальній практичній діяльності. Статья посвящена проблеме улучшения профессиональной рефлексии во время проведения тренинга «реанимация в команде» с применением симуляционных технологий. Представлен анализ проведеных практических занятий учебного модуля «Реаниматология и интенсивная терапия». Проанализирована педагогическая работа преподавателя по организации непосредственного активного включения каждого врача в профессиональный практикум с целью формирования целостного осознанного уровня практических навыков и клинических умений. Представлено корректное преодоление скрытого сопротивления врачей изменениям через их информирование и профессиональное общение, привлечение всех слушателей к активному сотрудничеству в команде, конструктивный полилог. Проанализировано педагогическое воздействие на улучшение показателей профессиональной рефлексии врачей во время профессионального усовершенствования, что детерминирует их готовность к применению приобретенных навыков и умений по реаниматологии в реальной практической деятельности. The article is devoted to the problem of improving professional reflection during the training "resuscitation in a team" with the use of simulation technologies. The analysis of carrying out of practical classes of the educational module "Reanimatology and intensive therapy" is presented. The pedagogical work of the teacher on the organization of personal inclusion of each doctor in the professional practice is analyzed in order to form a holistic conscious level of skills and clinical skills. The correct overcoming of the hidden resistance of doctors by means of informing and effective professional communication, involving all the students in the active cooperation in the team, constructive polygon is presented. The pedagogical influence on improving the professional reflection of doctors during professional development is analyzed, which determines their readiness to use the acquired skills and skills from resuscitation in real practice.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | показники професійної рефлексії лікарів, реаніматологія; показатели профессиональной рефлексии врачей, реаниматология; indicators of professional reflection of physicians, reanimatology. |
Subjects: | Anesthesiology and Resuscitation Postgraduate education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 07 Nov 2018 08:54 |
Last Modified: | 07 Nov 2018 08:54 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3492 |
Actions (login required)
View Item |