Юр’єва, Л.М. and Носов, С.Г. and Ніколенко, А.Є. (2018) Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів. Медична освіта, № 3. pp. 82-84. ISSN 1681-2751
|
Text
8896-Текст статті-35178-1-10-20180921.pdf Download (119kB) | Preview |
Abstract
Мета роботи – обґрунтування доцільності використання освітньої програми з метою профілактики емоційного вигоряння у медичних працівників. Основна частина. Важливим фактором оптимізації профілактичних заходів щодо синдрому емоційного вигоряння серед лікарів практичної охорони здоров’я є післядипломна освіта. На кафедрі психіатрії факультету післядипломної освіти ДЗ “ДМА” розроблена і впроваджена в педагогічний процес освітня програма, метою якої є первинна профілактика емоційного вигоряння у медичних працівників. Під час підвищення кваліфікації лікарі-психіатри отримують інформацію про професійні кризи особистості лікаря, ознайомлюються з факторами професійного успіху, стратегіями поведінки в професійному середо вищі і в кризовій ситуації, а також з програмами профілактики і корекції вигоряння. Висновки. У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінгстратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників. The aim of the work – to substantiate the feasibility of using educational program to prevent emotional burnout in medical staff. The main body. An important factor in optimizing preventive measures for the emotional burnout syndrome among practitioners of health is postgraduate education. At the Department of Psychiatry, the postgraduate education faculty of the DMA, the educational program was developed and implemented in the pedagogical process, the purpose of which is the primary prevention of emotional burnout in medical staff. During training, psychiatric doctors receive information about the professional crisis of a doctor’s personality, factors of professional success, behavioral strategies in the professional environment and in a crisis situation, as well as programs for the prevention and correction of burnout. Conclusions. In the work the study of connection of burnout development with work experience, article, anxiety, coping strategies and personality traits of medical personnel, as well as research on the prevention of burnout in the event of an increase in the professional level of the doctor and changes in the profession. The educational program for the prevention of emotional burnout from psychiatrists is an important source of increasing the effectiveness of preventive measures in healthcare workers.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.3.8896 |
Uncontrolled Keywords: | емоційне вигоряння; програма профілактики; післядипломна освіта з психіатрії; emotional burnout; prevention program; postgraduate education in psychiatry. |
Subjects: | Psychiatry Postgraduate education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Psychiatry FPE (merged) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 21 Dec 2018 11:54 |
Last Modified: | 21 Dec 2018 11:54 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3671 |
Actions (login required)
View Item |