Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів

Дзяк, Г.В. and Перцева, Т.О. and Канюка, Г.С. and Горбунова, Г.В. (2013) Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів. Медична освіта = Medical Education (№ 2). pp. 58-60. ISSN 1681-2751 (print), 2414-5998 (online)

[img] Text
cgiirbis_64 (1).pdf

Download (282kB)
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita

Abstract

У статті звернено увагу на значимість психолого-педагогічного супроводу студентів у вирішенні питань підвищення якості підготовки майбутніх лікарів. The article paid attention to the importance of psychological and pedagogical support of students in solving the issues of improving the quality of future doctors.

Item Type: Article
Additional Information: Матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю “Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі”
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Laboratory of Psychophysiological Discharge
Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 17 May 2021 13:53
Last Modified: 17 May 2021 13:56
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6518

Actions (login required)

View Item View Item