Башкірова, Н.С. and Карлова, Г. (2022) Дослідження навчальної самоефективності лікарів. Věda a perspektivy (6(13)). pp. 326-332. ISSN 2695-1584 (Print), 2695-1592 (Online)
| ![[img]](http://repo.dma.dp.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text Дослідження навчальної....pdf Download (397kB) | 
Abstract
Освіта, для багатьох спеціальностей, особливо для лікарів, має характер безперервного процесу, стає не лише відображенням соціокультурних норм, цінностей особистості, а також відіграє важливу роль у розкритті особистісного потенціалу, формує потребу в ефективному навчанні, самоосвіті, саморозвитку. Під самоефективністю розуміється відчуття власної компетентності та ефективності а також уміння усвідомлювати свої здібності та відбудовувати поведінку яка відповідала специфічній задачі або ситуацій. Люди з високим рівенем самоефективності є більш зацікавленими в освіті та професійних заняттях. Навчання для них стає частиною життя і забезпечує їх основним джерелом особистісного зростання. В літературі багато науковців вивчали дану проблематику досліджуючи навчальну самоєфективність студентів різних спеціальностей, педагогів, дорослих різних спеціальностей, однак, мало робіт є стосовно особливостей у медичних працівників.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | Medicine. Education | 
| Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine | 
| Depositing User: | Аліна Чеботарьова | 
| Date Deposited: | 06 Jun 2023 12:25 | 
| Last Modified: | 06 Jun 2023 12:25 | 
| URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8421 | 
Actions (login required)
|  | View Item | 
 
        

