Виклики впровадження симуляціного навчання в освітній процес у контексті військового стану: огляд літератури та власний досвід

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2025) Виклики впровадження симуляціного навчання в освітній процес у контексті військового стану: огляд літератури та власний досвід. In: Медична симуляція – погляд у майбутнє (для лікарів, науковців та молодих учених): наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Чернівці, 20-21.02.2025 р. UNSPECIFIED, Чернівці, pp. 236-238.

[img] Text
Виклики впровадження симуляціного навчання.pdf

Download (417kB)
Official URL: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.1511277

Abstract

Симуляційне навчання в системі вищої медичної освіти (ВМО) широко застосовується в багатьох країнах. В Україні його впровадження є обов’язковою вимогою стандарту вищої освіти зі спеціальності «222 Медицина» для другого (магістерського) рівня освіти [1]. Беззаперечно, симуляція є корисним інструментом для навчання здобувачів ВМО, адже її застосування зменшує навантаження на клінічне обладнання, створює безпечне середовище та дає змогу ефективно повторювати навичку, не ставлячи під загрозу пацієнтів та не витрачаючи час персоналу в лікарнях. Проте іноді медичні ЗВО сприймають симуляційне навчання як карго культ, та впроваджують його, не розуміючи засад та можливих перепон, для подолання яких є винайдені засоби. Для успішної імплементації симуляційних технологій в українських медичних ЗВО важливо враховувати як загальновизнані проблеми, так і нові виклики, що зумовлені воєнною агресією російської федерації.

Item Type: Book Section
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 11 Apr 2025 13:00
Last Modified: 11 Apr 2025 13:00
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9337

Actions (login required)

View Item View Item