Підвищення якості вивчення хімічних дисциплін для підготовки до «Крок-1. Фармація»

Хмельникова, Л.І. and Маслак, Г.С. (2021) Підвищення якості вивчення хімічних дисциплін для підготовки до «Крок-1. Фармація». In: Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. SPC "Sci-conf.com.ua", Kharkiv, Ukraine, pp. 244-249. ISBN 978-966-8219-85-6

[img] Text
TOPICAL-ISSUES-OF-MODERN-SCIENCE-SOCIETY-AND-EDUCATION-8-10.08.21_244-249.pdf

Download (977kB)
Official URL: http://sci-conf.com.ua/

Abstract

Автори свідчать, що наразі неможливо навчати студентів старими методами. Знань стало так багато, професійні навички стали настільки різноманітними, що їх неможливо передати в повному обсязі в межах традиційних методів, шляхом ретрансляції, позбавленої емоційності. Даючи студентам завдання, які потребують використання мобільних та інтернет-технологій, ми відкриваємо їм значно більшу можливість поділитися своїми знаннями, досвідом і уявленнями, тобто навчитися не тільки у викладача, а й один у одного. Формування професійної компетентності спрямовано на підготовку сучасних провізорів, здатних здійснювати професійні дії в інформаційному суспільстві, вимагає кардинального перегляду стратегічних орієнтирів у підготовці майбутніх фахівців, оскільки саме від них залежить інтелектуальний розвиток суспільства та держави. Певна роль для покращення вивчення хімічних дисциплін відводиться самостійній роботі, особливо при проведенні лабораторних робіт та відповідей на тестові завдання. Недостатня організація викладачем пояснення студентам виконання лабораторної роботи знижує рівень повного виконання її. Внаслідок цього рівень виконання лабораторних робіт і тестування студентів можуть мати низьке оцінювання. Мета роботи./Aim. Висвітлити основні проблеми вдосконалення вивчення хімічних дисциплін для підготовки студентів - фармацевтів до Крок-1. Матеріали і методи./Materials and methods. Аналіз навчальних програм по хімічним дисциплінам (неорганічної хімії, аналітичної хімії, фізичної і колоїдної хімії), що входять до Крок-1, та результатів здачі тестових завдань Крок-1 з використанням системного підходу порівняльного аналізу.

Item Type: Book Section
Additional Information: https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-topical-issues-of-modern-science-society-and-education-8-10-avgusta-2021-goda-harkov-ukraina-arhiv/
Uncontrolled Keywords: професійні навички, методи навчання, інтернет-технології
Subjects: Pharmaceutical Chemistry
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Dec 2021 12:09
Last Modified: 21 Feb 2022 08:27
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7223

Actions (login required)

View Item View Item