Ільченко, С.І. and Дука, К.Д. and Єфанова, А.О. (2017) Респіраторна акустика та її клінічна інтерпретація в педіатрії. ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України", м.Дніпро. ISBN 612.2:534:616-053.2-036:159.9.018.7/48
| 
 | Text Monograf 4.pdf Download (1MB) | Preview | 
Abstract
На сьогодні респіраторна акустика – це сформований науковий напрямок, основними завданнями якого є розробка теорії розповсюдження і генерації звуку в легенях та створення інформативних акустичних методів діагностики легеневих захворювань. В області респіраторної акустики опубліковано багато робіт, але зовсім недостатньо робіт з педіатричних позицій. Тому конкретизація окремих питань, на наш погляд, буде цінним матеріалом для трактовки різноманітних легеневих звуків у пульмонологічній практиці педіатра. Фізіологічні пояснення аускультативних явищ до цього часу представляли собою важко розв’язувану проблему. Зміна структури та перебігу захворювань органів дихання у дітей в сучасних умовах вимагає перегляду існуючих трактувань аускультативної симптоматики та їх інтерпретації. Базуючись на аускультативних даних, лікар-педіатр, в першу чергу, складає для себе алгоритм інтерпретації звукових явищ, а потім аналізує їх зв’язок з тим чи іншим патологічним процессом, клінічними та інструментальними даними. Формулювання діагнозу прямо пов’язано з аускультативним феноменом, який лікар має визначити та відобразити в діагнозі. Колектив авторів має надію, що приведені в монографії матеріли допоможуть практикуючим лікарям визначитись в правильному формулюванні звукових явищ, одержаних при аускультації дітей з патологією дихальної системи.
| Item Type: | Book | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | підлітки-курці,хронічний бронхіт,прогнозування. | 
| Subjects: | Propedevtika pediatrics | 
| Divisions: | Departments > Department of Children's Diseases | 
| Depositing User: | Оксана Мажуга | 
| Date Deposited: | 09 Oct 2019 08:42 | 
| Last Modified: | 09 Oct 2019 08:42 | 
| URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4347 | 
Actions (login required)
|  | View Item | 
 
        

