Орищенко, В.Ю. and Стрельченя, Т.М. (2019) Практика наближеного до реальності навчання: кейс метод при вивченні захворювань слизової оболонки порожнини рота майбутніми стоматологами. In: П`ята (V) Міжнародна науково-практична конференція «Стоматологія Придніпров’я». ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Дніпро, Україна, pp. 140-142.
Text
Приднепровье-5_2019_С. 140-142.pdf Download (365kB) |
Abstract
Велика різноманітність захворювань слизової оболонки порожнини рота (СОПР), їх взаємозв’язок із системною патологією вимагає застосування таких методів навчання, які б дозволили ефективно передавати доволі великий обсяг знань за мінімальну кількість відведених програмою навчальних годин, забезпечили б високий рівень оволодіння матеріалом, який вивчається. Нашу увагу привернув кейс-метод, який передбачав організацію навчальної діяльності студентів на основі реальної клінічної ситуації. В ході взаємодії студенти навчаються критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, враховувати альтернативні думки, приймати рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми, що також підвищує їх комунікативну компетентність.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Subjects: | Therapeutic dentistry Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Therapeutic Stomatology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 06 Aug 2021 11:44 |
Last Modified: | 06 Aug 2021 11:44 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6791 |
Actions (login required)
View Item |