Застосування сучасних інформаційних технологій в медичній освіті

Перцева, Н.О. and Мошенець, К.І. (2021) Застосування сучасних інформаційних технологій в медичній освіті. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»,Серія «Психологія», Серія «Медицина»), Т. 4 (№ 4). pp. 455-461. ISSN 2786-4952 (Online)

[img] Text
1-Текст статті-Перцева_Мошенець.pdf

Download (478kB)
Official URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/index

Abstract

У статті розглянуто основні актуальні на сьогодення засоби та інструменти інформаційно-комунікаційних технологій, що застосовуються в якості елементів дистанційної освіти у медичній галузі. Основною метою вбачається оцінка ефективності застосування елементів дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19 в навчальному процесі на кафедрі ендокринології Дніпровського державного медичного університету (ДДМУ). Проведено огляд можливостей та способів впровадження елементів дистанційних форм навчання з контролем над виконанням навчальної програми для проведення практичних занять на прикладі роботи кафедри ендокринології ДДМУ в умовах пандемії COVID-19. Зроблено висновки, що впровадження елементів дистанційного навчання з використанням сучасних інтернет-технологій має потужний потенціал та в сучасних реаліях медичної освіти ще повною мірою не реалізований. Значною перевагою використання засобів дистанційної освіти є широка можливість формування у студентів медичних вишів клінічного мислення, розвитку навичок прийняття самостійного клінічного рішення відповідно до принципів доказової медицини. На досвіді впровадження елементів віртуального навчального простору визначено, що їх застосування підвищує доступність знань завдяки можливості створення якісного швидкооновлюваного інформаційного контенту, а також гнучкості, мобільності та модульності інтерактивних медіативних засобів. Abstract. The article considers the main relevant methods and tools of information and communication technologies that are used as elements of distance education in the medical field. The main aim is to evaluate the effectiveness of the use of elements of distance learning in a pandemic COVID-19 in the educational process at the Department of Endocrinology, Dnipro State Medical University (DSMU). The review of possibilities and methods of introduction of elements of distance learning with control of execution of the curriculum of practical training on an example of chair of endocrinology of DSMU in the conditions of pandemic COVID-19 is carried out. It is concluded that the introduction of elements of distance learning using modern Internet technologies has a strong potential and in the modern realities of medical education is not yet fully implemented. Wide possibility of formation of clinical thinking and development of skills of independent clinical decision-making in medical students in accordance with the principles of evidence-based medicine is a significant advantage of the use of distance education is a wide possibility of formation of clinical thinking. The experience of implementing elements of virtual learning space shows that their use increases the availability of knowledge due to the possibility of creating high-quality information content that is quickly updated, as well as the flexibility, mobility and modularity of interactive mediation tools.

Item Type: Article
Additional Information: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-4(4)-455-461
Uncontrolled Keywords: інформаційно-освітнє середовище, віртуальний навчальний простір, дистанційні освітні технології, Moodle. information and educational environment, virtual learning space, distance learning technologies, Moodle.
Subjects: Medicine. Education
Information Technology
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Endocrinology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 15 Dec 2021 13:49
Last Modified: 15 Dec 2021 13:49
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7218

Actions (login required)

View Item View Item