Дука, Р.В. and Березницький, Я.С. and Гапонов, В.В. and Сулима, В.П. and Молчанов, Р.М. and Маліновський, С.Л. and Ярошенко, К.О. and Бадюл, П.О. and Верхолаз, І.Л. and Білов, О.В. and Полулях-Чорновол, І.Ф. and Бараннік, К.С. (2022) Навчальний посібник до модулю № 1 «Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія (з електронним контролем засвоєння практичних навичок)». Навчальний посібник для студентів 4-х курсів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації, що навчаються за кредитно-модульною системою – магістр медицини . Дніпровський державний медичний університет, кафедра хірургії № 1 та урології, Дніпро.
Text
Обновленнные методические рекомендации август 2021.pdf Download (2MB) |
Abstract
Підготовка кваліфікованого магістра медицини - лікаря загальної практики є основною задачею вищого навчального медичного закладу, а тому належне викладання хірургії в цілому комплексі інших дисциплін створить умови для якісної медичної практики в майбутньому, що повинна відповідати наступним вимогам: наявність підготовлених фахівців, оптимальне використання ресурсів, мінімізація ризику для хворих при застосуванні медичних технологій та задоволення пацієнта від контакту з медичною спільнотою. Враховуючи, що на першому місці в цьому переліку стоїть рівень кваліфікації фахівця, зрозуміла необхідність підвищення якості підготовки лікаря в навчальному закладі, на що направлене втілення в учбовий процес кредитно-модульної системи. Головним напрямком у підготовці лікаря, що стимулюватиме студента покращувати навчання, буде зміна оціночного вектора у контролі знань з існуючих об'ємних показників (оцінки за даними заліків та іспитів) до управління та контролю якості навчання протягом навчального року на кожному практичному занятті, дотримуючись створеної уніфікованої схеми з залученням розроблених підручників, навчальних посібників та методичних рекомендацій. Задачі професійної діяльності лікаря загальної практики визначають основні вимоги обсягу знань та практичних навичок для випускника вищого навчального закладу ІІІ-ІV рівня акредитації: цілеспрямована методична послідовність дій з опитування хворого, виконання фізикального обстеження, обґрунтування попереднього діагнозу, визначення алгоритму допоміжних методів дослідження з аналізом отриманих результатів, проведення диференціальної діагностики, формування клінічного діагнозу, побудова програми лікування та її здійснення. Тому потрібно перебудувати навчальний процес, в тому числі й з питань викладання хірургії, для досягнення позитивного ефекту у підготовці лікаря, на що, на наш погляд, націлений цей посібник.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | Abdominal surgery Proctology |
Divisions: | Departments > Department of Surgery №1 Departments > Department of Urology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 24 Oct 2022 11:03 |
Last Modified: | 24 Oct 2022 11:03 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/7893 |
Actions (login required)
View Item |