Кріштафор, Д.А. and Кравець, О.В. and Єхалов, В.В. and Площенко, Ю.О. and Пилипенко, О.В. and Єгорова, О. (2024) Перший досвід текстової рольової гри як виду дистанційних практичних занять. Ukrainian Scientific Medical Youth Journal (3). pp. 128-136. ISSN 2786-6661(Print); 2786-667X(Online)
Text
441-Article Text-794-1-10-20241001.pdf Download (1MB) |
Abstract
Анотація: початок широкомасштабного вторгнення в Україну у 2022 році зробив очне відвідування навчальних закладів небезпечним і не завжди можливим, що спонукало повернення до дистанційної форми, запровадженої у 2020 році під час початку пандемії COVID-19. Але у воєнний час заняття часто доводиться переривати для переходу в укриття, а зв’язок може бути нестійким. Все це спонукає до пошуку нових методів дистанційного навчання. Лікарям-слухачам, які знаходилися на циклі серцево-легеневої та церебральної реанімації, був запропонований формат текстової рольової гри у чаті месенджера Telegram. Концептуально цей формат не відрізняється від очних симуляційних сценаріїв: викладач дає слухачам сценарій та залежно від їх дій описує реакції пацієнта. Відмінністю є те, що без доступу до манекена та без можливості відпрацювання у реальному часі лікарі-слухачі описували свої дії у текстовому вигляді. У кожному сценарії брали участь три слухачі: один у ролі «лікаря» (лідер команди), двоє – у ролі «медсестер». Роль «лікаря» передбачала лікарські маніпуляції, організацію роботи команди та делегацію завдань «медсестрам», діагностику та призначення лікування. Роль «медсестри» передбачала виконання призначень лікаря та повідомлення про можливі проблеми. Решта групи спостерігала за відпрацюванням сценарію. При допущенні грубих помилок у протоколі викладач зупиняв сценарій та пропонував усій групі поміркувати та обсудити, чи все виконано вірно. У слухачів був час звіритися з конспектом лекції та клінічними протоколами. Шляхом дискусії слухачі самі обирали вірний варіант, після чого сценарій продовжувався. Лікарі-слухачі виявили високу мотивацію та зацікавленість до заняття у такому форматі. При поверненні до аудиторії слухачі, які брали участь у рольовій грі, показали значно кращий результат, ніж ті, які лише читали матеріали з теми та/або прослухали лекцію. Корекції потребували лише практичні навички на манекені. Наш перший досвід використання такого формату показав, що за відсутності можливості проведення симуляційного заняття аудиторно текстова рольова гра є більш ефективною формою навчання, ніж традиційне опитування. Abstract: the start of a large-scale invasion in Ukraine in 2022 made face-to-face attendance at educational institutions dangerous and not always possible, prompting a return to the remote form in- troduced in 2020 at the start of the COVID-19 pandemic. But in wartime, classes often have to be interrupted to go to shelters, and connection can be unstable. All this encourages the search for new methods of distance learning. The graduate doctors who were studying at the cycle of cardiopulmonary and cerebral resuscitation, were offered the format of a text role-playing game in the Telegram messen- ger chat. Conceptually, this format does not differ from in-person simulation scenarios: the professor gives the audience a scenario and, depending on their actions, describes the patient's reactions. The difference is that without access to the mannequin and without the opportunity to practice in real time, the doctors described their actions in text form. Three doctors participated in each scenario: one in the role of a "doctor" (team leader), two in the roles of "nurses". The role of the "doctor" involved medical manipulations, organizing the work of the team and delegating tasks to the "nurses", diagnosing and prescribing treatment. The role of the "nurse" involved carrying out the doctor's orders and reporting possible problems. The rest of the group watched as the script was worked out. When serious mistakes were made in the protocol, the teacher stopped the scenario and suggested that the whole group reflect and discuss whether everything was done correctly. The students had time to consult the lecture notes and clinical protocols. Through the discussion, the students themselves chose the correct option, after which the scenario continued. The doctors showed high motivation and interest in the class in this format. When returning to the classroom, those who participated in the role-play performed significantly better than those who had only read material on the topic and/or listened to a lecture. Only practical skills on the mannequin required correction. Our first experience with this format has shown that, if a simulation in the classroom is not available, a text-based role-play is a more effective form of learning than a traditional survey.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://doi.org/10.32345/USMYJ.1(149).2024.128-136 |
Uncontrolled Keywords: | серцево-легенева реанімація, дистанційне навчання, медична освіта, рольова гра, симуляційне навчання. Cardiopulmonary Resuscitation, Education, Distance, Education, Role Playing, Simulation Training. |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 01 Nov 2024 10:15 |
Last Modified: | 01 Nov 2024 10:15 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9169 |
Actions (login required)
View Item |