Особливості та значимість самостійної роботи студентів за період навчального процесу з дисципліни «ендокринологія»

Pertseva, N.O. and Rokutova, M.K. and Tyshchenko, I.V. (2018) Особливості та значимість самостійної роботи студентів за період навчального процесу з дисципліни «ендокринологія». Modern Scientific Researches, 5. pp. 89-92. ISSN 2523-4692

[img]
Preview
Text
msr5-2-89-92 (1).pdf

Download (809kB) | Preview

Abstract

В даний час самостійній роботі студентів, як складової навчального процесу в цілому, і зокрема, з дисципліни «Ендокринологія» відводиться значна роль. З кожним роком пропонується і оцінюється ефективність старих і нових методів самостійної роботи студентів. Мета роботи – визначити результати оцінювання студентами видів та ефективності самостійної роботи на протязі практичних занять по циклу «Ендокринологія». Матеріали та методи. За згодою студентів на кафедрі ендокринології Державної закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗУ» було анонімно опитано 164 студента - 78 осіб 4 курсу та 86 респодентів 6 курсу. Результати. Проводячи аналіз анкетування отримали наступні результати: більшість опитаних студентів відзначило важливість і необхідність самостійної роботи для ефективного засвоєння предмета, можливості сформувати професійно важливих цінностей лікаря і вибору області своєї подальшої практичної або наукової діяльності; перевага була віддана курації пацієнтів у відділенні з подальшим обговоренням з викладачем, а також перегляду відеороликів з практичних навичок, особливостей ведення і діагностики основних ендокринологічних захворювань; також відмічено важливість контролю викладача для кращого засвоєння матеріалу. Висновки. Результати анкетування студентів 4 і 6 курсу підтверджують розуміння студентами важливості самостійної роботи для успішного засвоєння дисципліни «Ендокринологія», також їх доцільно враховувати і використовувати при розробці методичних рекомендацій для самостійної роботи студентів. Опитування студентів дозволяє вдосконалити види і методи контролю самостійної роботи під час практичних занять циклу «Ендокринологія».Currently, the of students’ self-working training, as part of the educational process in general, and in particular, in the discipline of Endocrinology, plays a significant role. Every year there are offered and evaluated effectiveness the old and new methods of students’ self-working training. The aim of the work is to determine students' opinions on the types and effectiveness of students’ self-working training during practical classes on the "Endocrinology" cycle. Materials and methods. 164 students were anonymously interviewed (78 persons of the 4th course and 86 persons of the 6th course of educational process) at the Department of Endocrinology of the State Institution "Dnepropetrovsk Medical Academy". Results. According to the analysis of the questionnaire, the following results were obtained: the majority of the students noted the importance and the necessity students’ self-working training for the effective improvement of the subject, the opportunity to form professionally important qualities of the physician and to choose the direction of their further practical or scientific activity; preference was given to curation with patients in the department, followed by discussion with the professor’s assistance, and to watching videos on practical skills, the specifics of management and diagnosis of major endocrine diseases; there was also noted the importance of the professor’s assistance control for improvement of the material. Conclusions. The results of the questionnaire confirm the students' understanding of the importance of students’ self-working training for the successful improvement of the discipline "Endocrinology"; it is advisable to use them in developing methodological recommendations for students. The students Interview allows to improve the types and methods of control of students’ self-working training during the practical sessions of the cycle "Endocrinology".

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самостійна робота студентів, навчальний процес, цикл «Ендокринологія», курація пацієнтів, навчальні відеофільми, інтернет-ресурси, обговорення і розбір помилок теми з викладачем, медична освіта,students’ self-working training, educational process, cycle "Endocrinology", patients' curation, training videos, Internet resources, discussion and analysis of topics’ mistakes with the teacher, medical education.
Subjects: Internal diseases
Fundamentals of Pedagogy
Endocrinology
Divisions: Departments > Department of Endocrinology
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 28 Nov 2019 12:23
Last Modified: 28 Nov 2019 12:23
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4606

Actions (login required)

View Item View Item