Башкірова, Н.С. and Карлова, Г. (2022) Дослідження навчальної самоефективності лікарів. Věda a perspektivy, 6 (13). pp. 325-332. ISSN ISSN 2695-1584 (Print)ISSN 2695-1592 (Online)
Text
ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ....pdf Download (5MB) |
Abstract
Освіта, для багатьох спеціальностей, особливо для лікарів, має характер безперервного процесу, стає не лише відображенням соціокультурних норм, цінностей особистості, а також відіграє важливу роль у розкритті особистісного потенціалу, формує потребу в ефективному навчанні, самоосвіті, саморозвитку. Під самоефективністю розуміється відчуття власної компетентності та ефективності а також уміння усвідомлювати свої здібності та відбудовувати поведінку яка відповідала специфічній задачі або ситуацій. Люди з високим рівенем самоефективності є більш зацікавленими в освіті та професійних заняттях. Навчання для них стає частиною життя і забезпечує їх основним джерелом особистісного зростання. В літературі багато науковців вивчали дану проблематику досліджуючи навчальну самоєфективність студентів різних спеціальностей, педагогів, дорослих різних спеціальностей, однак, мало робіт є стосовно особливостей у медичних працівників.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.52058/2695-1592-2022-6(13)-325-332/ |
Uncontrolled Keywords: | самоефективність дорослого, навчання лікарів |
Subjects: | Family Medicine |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Family Medicine FPE |
Depositing User: | Аліна Чеботарьова |
Date Deposited: | 31 May 2023 09:05 |
Last Modified: | 31 May 2023 09:05 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8398 |
Actions (login required)
View Item |