Дослідження навчальної самоефективності лікарів

Башкірова, Н.С. and Карлова, Г. (2022) Дослідження навчальної самоефективності лікарів. Věda a perspektivy, 6 (13). pp. 325-332. ISSN ISSN 2695-1584 (Print)ISSN 2695-1592 (Online)

[img] Text
ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ....pdf

Download (5MB)
Official URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/issue/view/...

Abstract

Освіта, для багатьох спеціальностей, особливо для лікарів, має характер безперервного процесу, стає не лише відображенням соціокультурних норм, цінностей особистості, а також відіграє важливу роль у розкритті особистісного потенціалу, формує потребу в ефективному навчанні, самоосвіті, саморозвитку. Під самоефективністю розуміється відчуття власної компетентності та ефективності а також уміння усвідомлювати свої здібності та відбудовувати поведінку яка відповідала специфічній задачі або ситуацій. Люди з високим рівенем самоефективності є більш зацікавленими в освіті та професійних заняттях. Навчання для них стає частиною життя і забезпечує їх основним джерелом особистісного зростання. В літературі багато науковців вивчали дану проблематику досліджуючи навчальну самоєфективність студентів різних спеціальностей, педагогів, дорослих різних спеціальностей, однак, мало робіт є стосовно особливостей у медичних працівників.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.52058/2695-1592-2022-6(13)-325-332/
Uncontrolled Keywords: самоефективність дорослого, навчання лікарів
Subjects: Family Medicine
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Family Medicine FPE
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 31 May 2023 09:05
Last Modified: 31 May 2023 09:05
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8398

Actions (login required)

View Item View Item