Застосування методики гри при викладанні клінічних дисциплін в укритті під час повітряних тривог

Дука, Ю.М. and Сулима, В.П. and Бараннік, К.С. and Верхолаз, І.Л. (2024) Застосування методики гри при викладанні клінічних дисциплін в укритті під час повітряних тривог. Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина»), 11 (45). pp. 306-315. ISSN 2786-4952 (Online)

[img] Text
16629-Текст статті-16695-1-10-20241128 (1).pdf

Download (235kB)
Official URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/index

Abstract

На першому місці в переліку вимог до сучасного лікаря загальної практики стоїть рівень кваліфікації фахівця, тому зрозуміла необхідність підвищення уваги до якості його підготовки в навчальному закладі, особливо під час військового стану в період російської агресії в Україні та вимушеного проведення частини практичних занять з клінічних дисциплін в укриттях при повітряних тривогах. Підготовка кваліфікованого лікаря загальної практики є основною задачею вищого медичного навчального закладу, а тому належне викладання акушерства та гінекології, хірургії в цілому комплексі дисциплін створює умови для якісної медичної практики в майбутньому, що повинна відповідати обов’язковим вимогам: наявність підготовлених фахівців, оптимальне використання ресурсів, мінімізація ризику для хворих та задоволення пацієнта від контакту з медичною спільнотою при обов’язковому дотриманні безпекових правил здобувачами освіти і викладачами. Для організації послідовного підходу до управління якістю навчання студентів медичних факультетів і лікарів-інтернів з контролем їх знань і практичних навичок, в тому числі під час військового стану з періодичним проведенням практичних занять в укритті із застосуванням методики навчальної гри, забезпечене структуроване, багатофакторне планування освітнього процесу та використання різних форм етапного контролю. На підставі навчального плану та програм з навчальних дисциплін створені робочі програми з акушерства та гінекології, хірургії, які регламентують конкретні заходи з боку викладачів, студентів та лікарів-інтернів для досягнення якості теоретичних і практичних знань з акушерства та гінекології, хірургії, необхідні для цього ресурси та послідовність технологічних дій із застосуванням методики навчальної гри, системи Moodle та елементів кредитно-модульної системи. Впроваджено методики навчальної гри з акушерства та гінекології, хірургії зі структурованими та уніфікованими різними видами контролю (в тому числі, електронного) та розрахунковими рівнями знань, у балах та відсотках, що дозволило визначати рівень підготовки студента та лікаряінтерна за фактично набраною сумою балів, та дає можливість конвертувати підготовку за сучасною системою, порівняти рівень знань студентів та лікарів-інтернів, що навчаються під час війни, та тих, що навчалися раніше. In the first place in the list of requirements for modern general practitioner has the level of qualification of a specialist, so it is clear the need to pay attention to the quality of his training in an educational institution, especially during the martial law during the period of russian aggression in Ukraine and the forced conduct of part of practical classes in clinical disciplines in shelters during air raids. The training of a qualified general practitioner is the main task of a higher medical educational institution, and therefore the proper teaching of obstetrics and gynecology, surgery in the whole complex of disciplines creates conditions for highquality medical practice in the future, which must meet the mandatory requirements: availability of trained specialists, optimal use of resources , minimization of risk for patients and patient satisfaction from contact with the medical community with mandatory compliance with safety rules by students and teachers. In order to organize a consistent approach to the management of the quality of education of students of medical faculties and interns with the control of their knowledge and practical skills, including during martial law with periodic practical training in shelters using the educational game method, a structured, multifactorial planning of the educational process is provided and the use of various forms of stage control. Working programs in obstetrics and gynecology, surgery have been created on the basis of the curriculum and programs of educational disciplines, which regulate specific measures by teachers, students and interns to achieve the quality of theoretical and practical knowledge in obstetrics and gynecology, surgery, the necessary resources for this and the sequence of technological actions using the educational game method, the Moodle system and elements of the credit-module system. The methods of the educational game in obstetrics and gynecology, surgery with structured and unified various types of control (including electronic) and calculated levels of knowledge, in points and percentages, were implemented, which made it possible to determine the level of training of the student and intern doctor based on the actually scored sum of points. and makes it possible to convert training according to the modern system, to compare the level of knowledge of students and medical interns studying during the war and those who studied earlier.

Item Type: Article
Additional Information: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-11(45)-306-315
Uncontrolled Keywords: клінічні дисципліни, навчальна гра, військовий стан. clinical disciplines, educational game, military state.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Urology
Faculty of Postgraduate Education > Department of Obstetrics, Gynecology and Perinatology FPE
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 06 Oct 2025 10:37
Last Modified: 06 Oct 2025 10:37
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9614

Actions (login required)

View Item View Item