Мироненко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Плеханова, О.В. (2016) Досвід проведення інтерактивної клінічної конференції серед студентів-медиків, що навчаються рідною та іноземною (англійською) мовою. Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17 листопада 2016 р., м.Дніпро, ДОІППО, Ч. 1. pp. 78-80.
|
Text
Stud_konf.pdf Download (164kB) | Preview |
Abstract
Застосування новітньої технології в освіті є основою її ефективності. Під ефективністю розуміємо співвідношення досягнутих результатів до використаних ресурсів. Застосування технологічного підходу до освіти передбачає використання освітніх технологій для полегшення як передачі, так і набуття знань.Освітні технології сьогодні – це важливий чинник розвитку людського потенціалу. В найбільш широкому значенні під ними слід розуміти інструменти, які є корисними у процесі навчання. Такими інструментами можуть виступати як матеріальні об’єкти (різноманітне обладнання, зокрема, мультимедійне, комп’ютерне), так і навчальні системи, способи організації навчання (наприклад, ігри, майстер-класи, «круглі столи» та конференції), методи та стратегії [2,с.35].
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтерактивна конференція, іншомовні студенти, мотивація до навчання. |
Subjects: | Internal diseases Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 08 Aug 2017 08:24 |
Last Modified: | 08 Aug 2017 08:24 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1836 |
Actions (login required)
View Item |