Досвід проведення інтерактивної клінічної конференції серед студентів-медиків, що навчаються рідною та іноземною (англійською) мовою

Мироненко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Плеханова, О.В. (2016) Досвід проведення інтерактивної клінічної конференції серед студентів-медиків, що навчаються рідною та іноземною (англійською) мовою. Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17 листопада 2016 р., м.Дніпро, ДОІППО, Ч. 1. pp. 78-80.

[img]
Preview
Text
Stud_konf.pdf

Download (164kB) | Preview

Abstract

Застосування новітньої технології в освіті є основою її ефективності. Під ефективністю розуміємо співвідношення досягнутих результатів до використаних ресурсів. Застосування технологічного підходу до освіти передбачає використання освітніх технологій для полегшення як передачі, так і набуття знань.Освітні технології сьогодні – це важливий чинник розвитку людського потенціалу. В найбільш широкому значенні під ними слід розуміти інструменти, які є корисними у процесі навчання. Такими інструментами можуть виступати як матеріальні об’єкти (різноманітне обладнання, зокрема, мультимедійне, комп’ютерне), так і навчальні системи, способи організації навчання (наприклад, ігри, майстер-класи, «круглі столи» та конференції), методи та стратегії [2,с.35].

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерактивна конференція, іншомовні студенти, мотивація до навчання.
Subjects: Internal diseases
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 Aug 2017 08:24
Last Modified: 08 Aug 2017 08:24
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1836

Actions (login required)

View Item View Item