Цілісність і наступність системи викладання хімії у середній школі та медичному вищому учбовому закладі. Проблеми та пропозиції

Маслак, Г.С. and Шевцова, К.В. and Долгіх, Г.В. and Цокур, Н.І. (2017) Цілісність і наступність системи викладання хімії у середній школі та медичному вищому учбовому закладі. Проблеми та пропозиції. European humanities studies: State and Society, 4. pp. 73-78. ISSN 2413-9025, 2450-6486

[img] Text
Шевцова К.В._Витебск.pdf

Download (6MB)

Abstract

У системі середньої та вищої освіти відбуваються зміни, пов’язані з входженням до єдиного європейського простору вищої освіти за вимогами загальноєвропейського стандарту. Для адаптації системи викладання хімії на кафедрі біохімії та медичної хімії Дніпропетровської медичної академії були проаналізовані результати анкетування студентів 1 курсу 2016 та 2017 років вступу. Проведені дослідження показали, що для забезпечення підготовки спеціалістів на рівні європейських стандартів, здатних витримати конкуренцію у професійній галузі, необхідно закладати принципи цілісності та наступності у викладанні предмету від середньої до вищої школи з збереженням проміжного контролю, а саме загального незалежного оцінювання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: середня освіта, вища освіта, загальноєвропейський стандарт, студент, хімія.
Subjects: Medicine. Education
Biological Chemistry
Divisions: Departments > Department of Biochemistry and medical chemistry
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 17 Dec 2018 11:22
Last Modified: 17 Dec 2018 11:22
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3657

Actions (login required)

View Item View Item