Впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчальний процес як засобу формування майбутніх провізорів

Подплетня, О.А. and Хмельникова, Л.І. (2018) Впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчальний процес як засобу формування майбутніх провізорів. Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С.В. – Київ: Алатон, 2018, Вип. 2 (Ч. 2). pp. 100-102.

[img]
Preview
Text
ozpp_v_2_ch_2-p100-102.pdf

Download (233kB) | Preview
Official URL: http://autta.org.ua/files/files/ozpp_v_2_ch_2.pdf

Abstract

Висвітлені основні питання впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчальний процес як засобу формування майбутніх провізорів. Методами дослідження слугували методи системного аналізу та логічного узагальнення. Розглянуто поняття та класифікація «здоров’язбережувальних технологій». Відмічені особливості впровадження в навчальний процес актуальних питань збереження здоров’я майбутніх провізорів. Наведено показники сформованості стійких навичок здорового способу життя у майбутніх фахівців, а саме: інтелектуальна і фізична працездатність; фізичний розвиток і загальна фізична підготовка; психологічна адекватність і врівноваженість; сукупність соціально-духовних цінностей особистості, які забезпечують культуру поведінки. Вищевказані показники якісних характеристик здоров’я виявляються та вимірюються апробованими методиками (тести, спостереження, опитування, самооцінка тощо). Акцентовано увагу на тому, що одним із головних завдань навчального процесу є активне використання різних технологій оздоровчого напрямку. The main issues of introduction of health-saving technologies in the educational process as a means of formation of future pharmacists are highlighted. The methods of system analysis and logical generalization were used as research methods. The concept and classification of «health-saving technologies» are considered. The peculiarities of introducing into the educational process the actual issues of preserving the health of future pharmacists arenoted. The indexes of the formation of sustainable healthy lifestyle skills of future specialists are given, namely: intellectual and physical capacity; physical development and general physical training; psychological adequacy and balance; a set of social and spiritual values of the individual, which provide a culture of behavior. The above indicators of qualitative characteristics of health are detected and measured by proven methods (tests, observation, surveys, self-esteem, etc.). The emphasis is placed on the fact that one of the main tasks of the educational process is the active use of various technologies in the healthcare sector.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: здоров’язбережувальні технології, навчальний процес, провізор; health-saving technologies, educational process, pharmacist.
Subjects: Valeology
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of General and Clinical Pharmacy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 06 Feb 2019 13:55
Last Modified: 06 Feb 2019 14:57
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3795

Actions (login required)

View Item View Item