Бондаренко, О.О. and Петрук, Н.С. and Шпонька, І.С. (2017) Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження. Медична освіта, № 4. pp. 74-76. ISSN 1681-2751
|
Text
ДОСВІД ВПРОВАДЖ МЕТОДУ НАВЧ НА КАФ ПАТАНАТОМІЇ. Ч. 2.pdf Download (235kB) | Preview |
Abstract
Мета роботи. Стаття присвячена аналізу результатів апробації методу викладання, основаного на принципі розбору клінічних випадків, що проводилося на кафедрі патологічної анатомії ДЗ “ДМА МОЗ України” протягом 2016–2017 академічного року. Дану методику оцінювали з погляду ефективності підготовки студентів до державного іспиту “Крок-1” та за допомогою опитування студентів щодо задоволеності новим методом викладання. Основна частина. Досліджуваний метод навчання був впроваджений на практичних заняттях поряд із збереженим графіком лекцій серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу у 2016–2017 н. р. У цілому, в апробації методу взяли участь 129 студентів. Показано, що переважна більшість студентів (81 %), що взяли участь в опитуванні, позитивно схвалювали запропонований метод навчання, також відзначався приріст відсотка успішного складання тестового проміжного контролю на зимовій сесії з курсу “Загальна патоморфологія” при порівнянні з минулорічним результатом. Висновок. Робота з отриманим в якості завдання персональним клінічним випадком наближає студента до сценаріїв із майбутньої практичної діяльності та, як результат, стимулює і мотивує його отримувати якісні професійні знання. The aim of the work – to analyze the results of clinical case study principle based method (case-based learning) implementation carried out at the Pathologic Anatomy Department of Dnipropetrovsk Medical Academy of Ministry of Health of Ukraine during 2016-2017 academic year. This technique was evaluated in terms of ef¾ cacy of student preparation for the state exam “Krok-1” and by questioning students about satisfaction with the new method of teaching. The main body. Investigated teaching method was introduced at workshops along with scheduled lectures saved among most thirdyear English-speaking medical students. In general, the testing method was attended by 129 students. It is shown that the vast majority of respondents (81 %) who participated in the survey positively approved the proposed teaching method. It was demonstrated the growth of the interim control test passing rate at the winter session of the course “General Pathomorphology” comparing to previous years result. Conclusion. Personalized working with clinical cases brings the students to the scenarios of future practice and as a result, encourages and motivates them to get high-quality expertise.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2017.4.8292 |
Uncontrolled Keywords: | медична освіта; патоморфологія; case-based learning; інтерактивне навчання; medical teaching; pathmorphology; case-based learning; interactive teaching. |
Subjects: | Pathological anatomy Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 22 May 2019 11:38 |
Last Modified: | 22 May 2019 11:38 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4079 |
Actions (login required)
View Item |