Ханюков, О.О. and Пісоцька, Л.А. and Сапожниченко, Л.В. and Смольянова, О.В. and Калашникова, О.С. (2023) Онлайн навчання студентів-медиків 6 курсу в умовах військового конфлікту. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, Т. 91 (№ 2(1)). pp. 208-2016. ISSN 2959-1953 (print), 2959-1961 (online)
Text
Онлайн навчання студентів-медиків 6 курсу в умовах військового конфлікту.pdf Download (4MB) |
Abstract
Початок військової агресії з боку рф зумовив виникненняперешкод для звичного ведення занять, обмеживши доступстудентів-медиків 6 курсудо сучасного оснащення клінічних базта навчально-тренувального центру симуляційної медициниДніпровського державного медичного університету. Цезумовило пошук нових методик для набуття необхіднихпрактичних навичок в умовах онлайн навчання. Мета роботи -висвітлити спосіб проведення занять за допомогою онлайннавчання на клінічній кафедрі внутрішньої медицини ЗДніпровського державного медичного університету під часвійни та проблеми, які були виявлені під час занять. Результатита висновки: з початком військової агресії навчання студентівмедиків на кафедрі внутрішньої медицини 3 проводиться вонлайн форматі. Воно складається із асинхронного, синхронногота організаційного компонентів, які включають розбір темизаняття, вирішення клінічного випадку і тестів КРОК 2 впрограмі Moodle та віртуального комбінованого клінічного кейсупід час синхронного компоненту дистанційного навчання.Однак, не зважаючи на високий навчально-методичний,технологічний та педагогічний рівень онлайн навчання,військовий стан та бойові дії створили додаткові перешкоди -безпека під час тривоги, психологічний і емоційний станстудентів й викладачів, нестабільний інтернет зв’язок, відключення електрики, перебування у різних регіонах України та за її межами. The beginning of military aggression by the rf led to the emergence of obstacles to the usual conduct of classes, limiting the access of medical students of the 6th year to the modern equipment of clinical bases and the educational and training center of simulation medicine organized by the Dnipropetrovsk State Medical University. This led to the search for new methods for acquiring the necessary practical skills in online learning. The purpose of the work is to highlight the method of conducting classes using online training at the Clinical Department of internal medicine 3 of the Dnipro State Medical University during the war and the problems that were identified during the classes. Results and conclusions: with the beginning of military aggression, the training of medical students at the Department of Internal Medicine 3 is conducted in an online format. It consists of asynchronous, synchronous and organizational components, which include discussion of the topic of the lesson, solving a clinical case and tests STEP 2 in Moodle and a virtual combined clinical case during the synchronous component of distance learning. However, despite the high educational, methodological, technological and pedagogical level of online education, the state of war and hostilities created additional obstacles - security during the alarm, the psychological and emotional state of students and teachers, unstable Internet connection, power outages, staying in different regions of Ukraine and abroad.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | https://doi.org/10.38014/osvita.2023.91.18 |
Uncontrolled Keywords: | онлайн навчання, клінічний випадок, симуляційний центр, Moodle, військовий конфлікт. online learning, clinical case, simulation center, Moodle, military conflict. |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 12 Jun 2023 12:17 |
Last Modified: | 12 Jun 2023 12:17 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8430 |
Actions (login required)
View Item |