Мотиваційні підходи в навчанні студентів загальним принципам та спеціальним прийомам при роботі з мікроорганізмами на практичних заняттях

Стеценко, І.Ю. and Кошова, І.П. (2018) Мотиваційні підходи в навчанні студентів загальним принципам та спеціальним прийомам при роботі з мікроорганізмами на практичних заняттях. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, 14–15 листопада 2018 року, м. Краматорськ. pp. 236-237.

[img]
Preview
Text
МОТИВАЦІЙНІ ПІДХОДИ.pdf

Download (468kB) | Preview

Abstract

Дисципліни, які вивчаються на кафедрі мікробіології, вірусології, імунології та епідеміології швидко розвиваються, кількість інформації збільшується. Ситуація потребує постійного корегування та зміни програми навчання, роблячи уклін у бік теоретичного розбору матеріалу. Практична робота, разом з цим, лише трохи змінюється, з року в рік, та презентує класичні методи мікробіологічної діагностики. Саме тому, вага практичних навичок надзвичайно важлива. Самостійна лабораторна робота – важлива ланка традиційного процесу навчання, тільки вона дозволяє закріпити знання та оволодіти навичками мікробіологічних досліджень, усвідомити студентам важливість дотримання правил техніки безпеки при роботі з великою кількістю мікроорганізмів, які становлять загрозу, насамперед, здоров’ю самого лікаря. Таким чином, формування мотивації у студентів суворо дотримуватися правила техніки безпеки одна з основних задач на кафедрі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Мотиваційні підходи навчання, мікробіологія
Subjects: Educational work
Divisions: Departments > Department of Microbiology, virology, immunology and epidemiology
Depositing User: Ирина Медведева
Date Deposited: 17 Feb 2020 09:40
Last Modified: 17 Feb 2020 09:40
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4952

Actions (login required)

View Item View Item