Роль лекційної форми навчання в оволодінні професією в процесі підготовки студентів-медиків

Ільченко, С.І. and Чергінець, В.І. and Маковійчук, О.А. (2020) Роль лекційної форми навчання в оволодінні професією в процесі підготовки студентів-медиків. Eurasian Scientific Congress. pp. 392-394.

[img]
Preview
Text
Ильченко , Чергинец, Маковийчук.PDF

Download (484kB) | Preview

Abstract

Лекційна форма навчання в Україні традиційно використовується в підготовці різних фахівців з вищою освітою, в тому числі лікарів. У вищих закладах медичної освіти навчальні програми і плани підготовки студентів передбачають виділення годин читання лекцій, а досвідчені викладачі вважають лекцію однією з найважливіших форм викладання. Безумовно, дефіцит професійних носіїв інформації, який спостерігався в минулому, добре вирішувався за рахунок читання публічних лекцій слухачам вищих навчальних закладів на курсах чи в академічних групах. Традиційно лекція містить ретельнo зібраний матеріал за темою, який викладений цілеспрямовано та зрозуміло засвоюється. У лекційній формі навчання присутня й емоційна складова, яка у досвідченого лектора завжди є фактором кращого засвоєння матеріалу студентами. Сьогодні, в час широкого розвитку інформаційних технологій, лекції перестають бути найбільш важливою формою інформації для студента. І тому їх ефективність та доцільність ставиться під сумнів.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Children's Diseases
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 06 Feb 2020 09:40
Last Modified: 06 Feb 2020 09:40
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4902

Actions (login required)

View Item View Item