Ільченко, С.І. and Чергінець, В.І. and Маковійчук, О.А. (2020) Роль лекційної форми навчання в оволодінні професією в процесі підготовки студентів-медиків. Eurasian Scientific Congress. pp. 392-394.
| 
 | Text Ильченко , Чергинец, Маковийчук.PDF Download (484kB) | Preview | 
Abstract
Лекційна форма навчання в Україні традиційно використовується в підготовці різних фахівців з вищою освітою, в тому числі лікарів. У вищих закладах медичної освіти навчальні програми і плани підготовки студентів передбачають виділення годин читання лекцій, а досвідчені викладачі вважають лекцію однією з найважливіших форм викладання. Безумовно, дефіцит професійних носіїв інформації, який спостерігався в минулому, добре вирішувався за рахунок читання публічних лекцій слухачам вищих навчальних закладів на курсах чи в академічних групах. Традиційно лекція містить ретельнo зібраний матеріал за темою, який викладений цілеспрямовано та зрозуміло засвоюється. У лекційній формі навчання присутня й емоційна складова, яка у досвідченого лектора завжди є фактором кращого засвоєння матеріалу студентами. Сьогодні, в час широкого розвитку інформаційних технологій, лекції перестають бути найбільш важливою формою інформації для студента. І тому їх ефективність та доцільність ставиться під сумнів.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | Medicine. Education Teaching method | 
| Divisions: | Departments > Department of Children's Diseases | 
| Depositing User: | Анастасия Жигар | 
| Date Deposited: | 06 Feb 2020 09:40 | 
| Last Modified: | 06 Feb 2020 09:40 | 
| URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4902 | 
Actions (login required)
|  | View Item | 
 
        

